Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach

Nie odpala strzały w dolot

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Krzychu 95

Krzychu 95
  • 10 postów
  • Dołączył: 14-04-2017
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 14 kwietnia 2017 - 22:28

Witam. Na wstępie chciałbym sie przywitać, od wczoraj jestem posiadaczem omegi. Auto kupilem na nie chodzacych wszyskich garach. Po przyjezdzie do domu wymienilem kable i świece, teraz auta nie da się odpalic wcale. Strzela w dolot i w wydech.Pali sie check engine. Do wymiany byly uszczelki zaworow (zalane olejem swiece, przedmuchalem kompresorem) a trochę oleju dostalo sie do komory spalania. Nie wiem gdzie szukac przyczyny. Z gory dziekuje za podpowiedzi i pozdrawiam. Krzysiek
Auto nie paliło na wszystkie cylindry przez przebicia na kablach.



#2 OFFLINE   Oma669

Oma669
  • 40 postów
  • Dołączył: 22-02-2017
  • Skąd: Rychliki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 kwietnia 2017 - 01:51

Jaki silnik? Kable od cewki dobrze podłączyłeś?

#3 OFFLINE   British

British

    Ignorantia legis non excusat

  • 3 622 postów
  • Dołączył: 20-08-2006
  • Skąd: Lędziny
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2017 - 08:56

Sprawdź podłączenie przewodów do cewki. Tak jak pisze Oma669. Być może pomyliłeś kolejność. Kolejna sprawa sprawdź cewkę no i podłącz kompa i zobacz jakie Ci się błędy pojawią.

Kiss French. Wear Italian. Drive German.


Spalanie szkodnika
icon1.png


#4 OFFLINE   Krzychu 95

Krzychu 95
  • 10 postów
  • Dołączył: 14-04-2017
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 15 kwietnia 2017 - 13:02

Kable od cewki podlączone dobrze na 100% nie dochodzi iskra na 6 cyl. Cewka umarła?
Przed chwila zagadała ale mułowata pochodzila do temp pracy i zdechla

#5 OFFLINE   Oma669

Oma669
  • 40 postów
  • Dołączył: 22-02-2017
  • Skąd: Rychliki
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 15 kwietnia 2017 - 13:27

Może być cewka i tak jak kolega wyżej pisał przydało by się pod komputer podpiąć i sprawdzić błędy

Edytowany przez Oma669, 15 kwietnia 2017 - 13:29.


#6 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 15 kwietnia 2017 - 14:01

Po przyjezdzie do domu wymienilem kable i świece, 

a jakiej firmy?



#7 OFFLINE   Krzychu 95

Krzychu 95
  • 10 postów
  • Dołączył: 14-04-2017
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 kwietnia 2017 - 14:18

Ngk.Auto pojedzie do mechanika nie mam siły z tym walczyć czyc. Pod komputer nie moglem podpiac miałem em jakieś problemy z softem na xp.napewno do wymiany cewka i ogarniecie podcisnienia.

#8 OFFLINE   Krzychu 95

Krzychu 95
  • 10 postów
  • Dołączył: 14-04-2017
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 kwietnia 2017 - 18:08

Witam prosiłbym jeszcze o opis jak podłączyc podciśnienie z kolektora(pokrywa ecotec) tej 2 licząc od lewej. W podcisnieniach narobiony sajgon, ja nie widziałem nigdy jak być powinno a mechanicy nie maja czasu:/.
albo chęci.
Jeszcze pytanie kupiłem i założyłem aluminiowe pokrywy(vectra). Gdy założe korek wlewu nie moge poprawnie założyć dolotu.

Edytowany przez Krzychu 95, 18 kwietnia 2017 - 18:14.


#9 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 kwietnia 2017 - 18:58

Witam prosiłbym jeszcze o opis jak podłączyc podciśnienie z kolektora(pokrywa ecotec) tej 2 licząc od lewej. W podcisnieniach narobiony sajgon, ja nie widziałem nigdy jak być powinno a mechanicy nie maja czasu:/.
albo chęci.
Jeszcze pytanie kupiłem i założyłem aluminiowe pokrywy(vectra). Gdy założe korek wlewu nie moge poprawnie założyć dolotu.

http://forum.omegakl...-w-silnikach-v6

 

http://forum.omegakl...-w-silnikach-v6

 

a pokrywy zakładasz odwrotnie, tzn wlew z tyłu silnika po prawej stronie i uszczelki od vectry :)


Edytowany przez robert514, 18 kwietnia 2017 - 19:00.


#10 OFFLINE   Krzychu 95

Krzychu 95
  • 10 postów
  • Dołączył: 14-04-2017
  • Skąd: Gdynia
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 18 kwietnia 2017 - 19:32

Dziękuję. Jednak dalej nie mogę dojsc gdzie podlaczyc wąż nr 2.

#11 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 kwietnia 2017 - 10:32

Dziękuję. Jednak dalej nie mogę dojsc gdzie podlaczyc wąż nr 2.

a co to jest wąż nr 2? Do plastiku masz 3 węże z odmy (2 grube, 1 cienki ) i 1 z zaworu EVAP

 

Załączone pliki


Edytowany przez robert514, 19 kwietnia 2017 - 10:38.