Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Błąd TC - C0256 - 1 tyś Obrotów max


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Demetrius

Demetrius
  • 75 postów
  • Dołączył: 28-09-2007
  • Skąd: Bristol
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 kwietnia 2017 - 15:18

Rok: 2001
Silnik: Y32SE

 

Już drugi raz mam problem z ograniczeniem mocy. W obu przepadkach po kilkunastu minutach jazdy zaparkowałem samochód na kilka min po czym odpaliłem z zamiarem odjechania. Już podczas odpalania czuć że coś jest nie tak. Ciężko jest odpalić , trzeba dużej kręcić.

A jak już odpali to lampka TC na desce nie gaśnie a samochodem można się co najwyżej "kulać" 20km/h. Silnik nie reaguje na wciskanie pedału gazu.

 

Po kilkudziesięciu min postoju wszystko wraca do normy.

 

Błędy TC sczytane Clonem OP-COMA:

 

OP-COM - KW2000 Communication Window> 2001 (1)|Omega-B|Chassis|ABS-5.3/5.4 (+TC)

 

Total number of fault codes: 1

C0256 - <Unknown DTC>
 (00) - Not present

 

Błędy Silnika:

 

Total number of fault codes: 5

P0141 - O2 Sensor Heater Circuit Malfunction (Bank 1 Sensor 2)
 (08) - Present

P0136 - O2 Sensor Circuit No Activity Detected (Bank 1 Sensor 2)
 (04) - Intermittent

P0430 - Catalyst System Efficiency Below Threshold (Bank 2)
 (01) - Present

P0560 - System Voltage Malfunction
 (08) - Not present

P0560 - <Unknown DTC>
 (0D) - Not present

 

Błędy sądy mam od dawna (nie wpływają w żaden odczuwalny sposób na prace silnika)

Błąd katalizatora wywaliło bo podłączyłem sondę zamontowaną przed katalizatorem (mam też specjalnie zamontowane 2 sądy za katami żeby ominąć ten błąd)

 

 

Błędy które mnie zastanawiają to 560 Napięcie i 256 Trakcja ?

 

Ładowanie Aku wygląda ok

 

Naprowadźcie mnie proszę w czym problem.





#2 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 11 kwietnia 2017 - 21:22

sprawdź ładowanie jak się pojawi ten problem, może gdzieś kable się gryzą, koło pompy wspomagania nie dziabie wiązki ?



#3 OFFLINE   Demetrius

Demetrius
  • 75 postów
  • Dołączył: 28-09-2007
  • Skąd: Bristol
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 14 kwietnia 2017 - 20:58

Kurde dzisiaj znowu się to stało. Podjechałem zatankować, zapłaciłem, odpalam i d*pa. I musiałem się wlec przez 3km przez miasto 20km/h.

 

Nie widzę żeby jakieś kable były "podziabane". Ładowanie sprawdziłem dopiero jak samochód postał godzinkę i już było ok. OP-COM pokazuje 13V ale na mierniku mam 14V.

 

Czy możliwe ażeby niski poziom oleju w skrzyni robił coś takiego. Mam zamiar wymieniać za parę tyg. bo nie wiem czy kiedykolwiek ktoś to ruszał.



#4 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 kwietnia 2017 - 19:49


 

 

Nie widzę żeby jakieś kable były "podziabane". Ładowanie sprawdziłem dopiero jak samochód postał godzinkę i już było ok. OP-COM pokazuje 13V ale na mierniku mam 14V.

 

 

i bym zaczął od tego, u mnie jest różnicy ~0.2-0.3 V, gdzieś jest problem z zasilaniem/masą, być może pod obciążeniem jeszcze bardziej spada i zaczyna świrować abs

 

 



#5 OFFLINE   Demetrius

Demetrius
  • 75 postów
  • Dołączył: 28-09-2007
  • Skąd: Bristol
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 kwietnia 2017 - 14:48

Chyba wiem w czym tkwi problem. Zmierzyłem napięcie akumulatora jak problem się pojawił. Napięcie aku przy chodzącym silniku było 13.6V a na wyłączonym silniku 11.7V. Odczekałem 1h i aku juz wrócił do 12.5v a Ładowanie 14V.
Akumulor to Varta Black Dynamic 70ah. Pewnie coś około 4 lat już siedzi w tej omedze. Nie mogę sprawdzić poziomu elektrolitu bo jest zaslepiony. Tak więc chyba czas na nową baterie.