Silnik: X20DTH
Rodzaj nadwozia: sedan
Witam,
Po odnalezieniu i zgrubnym załataniu (poxilina + zestaw naprawczy z żywicą) dziury pod kierownicą postanowiłem sprawdzić jak to jest po stronie pasażera.
Wynik oględzin mnie trochę przeraził.
Po przetarciu szczotką, dziura okazała się 2x większa niż po lewej stronie. O ile od strony kabiny znów posłużę się zestawem naprawczym z żywicą, o tyle od strony silnika raczej będzie problem. Przez dziurę chyba widać zakończenie podłuznicy.
W sumie ta dziura jest jakby na granicy trzech części:
- od strony koła
- od strony komory silnika (ta część po lewej na dole)
- od strony podłużnicy (część u góry)
O ile z dojściem do pierwszej części nie powinno być problemu (wystarczy zdjąć koło), do drugiej części zakładam, że dostanę się od spodu auta, o tyle nie mam pomysłu jak dość do trzeciej części - tej widocznej u góry dziury (podłużnicy).
Pytanie jak w temacie - jak to zakleić od zewnętrznej strony, żeby było dobrze?
W ogóle próbowałem obczaić dlaczego to tam rdzewieje, ale jedyne co zobaczyłem, to to, że jakimś cudem tamtędy spływa woda spod szyby. Może macie jakiś patent, żeby woda omijała to miejsce? Nie chce też przesadzić z klejeniem, żeby nie okazało się, że woda będzie gdzieś stała bo nie będzie odpływu...
Najciekawsze, że ta dziura robi się w identyczny sposób po obu stronach, tak jakby to był jakiś błąd konstrukcyjny...
Załączone pliki
Edytowany przez GrzegorzWo, 10 kwietnia 2017 - 15:36.