2.5DTI mod turbo od 3.0d przeładowuje, czy potrzebna modyfikacja ECU
#21 OFFLINE
Napisany 29 marca 2017 - 11:02
Wczoraj po kilku przelotach na 1/4, zauważyłem jeszcze więcej oleju w dolocie. Dziś dzwoniłem do Panów z Perun Turbo, wysyłam po weekendzie swoją do przerobienia na hybryde. Nie będę się męczył z geometrią.
#22 OFFLINE
Napisany 29 marca 2017 - 15:42
A jaki jest koszt zrobienia hybrydy jest on porównywalny do regeneracji ?
#23 OFFLINE
Napisany 30 marca 2017 - 09:56
#24 OFFLINE
#25 OFFLINE
Napisany 02 kwietnia 2017 - 17:46
#26 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2017 - 19:23
Zaczynam się zastanawiać czy olej nie pojawia się przez odmena 100 %
#27 OFFLINE
Napisany 03 kwietnia 2017 - 19:44
Zaczynam się zastanawiać czy olej nie pojawia się przez odme
Nie marnuj czasu na myślenie, na forum w kilku wątkach wałkowane od lat.
Pierwszy z brzegu, masz na tacy: http://forum.omegakl...dti#entry214199
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#28 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2017 - 10:06
#29 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2017 - 12:21
Nie o samą odme się martwię, tylko o przyczynę takiej ilości oleju
Ilość oleju w dolocie, rośnie wprost proporcjonalnie do częstotliwości "pałowania" silnika M57
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#30 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2017 - 13:36
Ilość oleju w dolocie, rośnie wprost proporcjonalnie do częstotliwości "pałowania" silnika M57
Czyli niedługo będzie się lał wiadrami ;D
Myślisz że to może być wina pierścieni? 😁
#31 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2017 - 15:36
Myślisz że to może być wina pierścieni?
To wina Bawarskich inżynierów, którzy delikatnie mówiąc schrzanili odpowietrzenie skrzyni korbowej.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#32 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2017 - 16:11
Myślisz że to może być wina pierścieni?to by kopcił jak batory a nie przez odmę lał
#33 OFFLINE
Napisany 04 kwietnia 2017 - 18:39
#34 OFFLINE
#35 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2017 - 13:52
oil catch tank
Tylko gdzie to ustrojstwo zmieścić
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#36 OFFLINE
Napisany 05 kwietnia 2017 - 21:16
#37 OFFLINE
Napisany 06 kwietnia 2017 - 08:33
Bardziej się zastanawiam czy redukcja jest dobrym pomysłemto jest tylko mgła olejowa
#38 OFFLINE
#39 OFFLINE
Napisany 10 kwietnia 2017 - 16:25
#40 OFFLINE
Napisany 17 kwietnia 2017 - 19:23
Witam, u mnie temat na razie przycichł, ponieważ omega utknęła u lakiernika, swięta itp... Ale mam problem z moją drugą kluską podlinkuje może ktoś coś pomoże:
http://forum.omegakl...o-40-60stopni/