Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5DTI mod turbo od 3.0d przeładowuje, czy potrzebna modyfikacja ECU


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
41 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 marca 2017 - 11:02

Haha 😂
Wczoraj po kilku przelotach na 1/4, zauważyłem jeszcze więcej oleju w dolocie. Dziś dzwoniłem do Panów z Perun Turbo, wysyłam po weekendzie swoją do przerobienia na hybryde. Nie będę się męczył z geometrią.

#22 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 29 marca 2017 - 15:42

A jaki jest koszt zrobienia hybrydy jest on porównywalny do regeneracji ?



#23 OFFLINE   AviX

AviX
  • 14 postów
  • Dołączył: 05-03-2017
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 30 marca 2017 - 09:56

Sagi ja w weekend postaram sie pokrecic tym cięgnem od geometrii, zobacze czy to cis da bo w tej chwili po odczytach opcomem mam w dolnym zakresie auto niedoładowane a w gornym przeladowane...

#24 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 31 marca 2017 - 10:29

Po rozmowie przerobienie turbo z 3.0 około 1700 pln

#25 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 02 kwietnia 2017 - 17:46

I jak kolego? Bawiłeś się ciegnem? ja dzisiaj turbo wyjąłem i muszę przyznać, że nie wygląda tragicznie. Zaczynam się zastanawiać czy olej nie pojawia się przez odme :D ale.. Wyjdzie w praniu. Daj znać czy coś się poprawiło.

#26 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 03 kwietnia 2017 - 19:23

Zaczynam się zastanawiać czy olej nie pojawia się przez odme
na 100 %

#27 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 03 kwietnia 2017 - 19:44

Zaczynam się zastanawiać czy olej nie pojawia się przez odme

 

Nie marnuj czasu na myślenie, na forum w kilku wątkach wałkowane od lat. 

Pierwszy z brzegu, masz na tacy: http://forum.omegakl...dti#entry214199


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#28 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 kwietnia 2017 - 10:06

Dziękuję, widziałem oczywiście ten temat. odme wymieniłem jakiś czas temu, a ostatnio nawet czyscilem filtrek. Nie o samą odme się martwię, tylko o przyczynę takiej ilości oleju. No ale to nie ten temat.czekam na wyniki zabawy dźwignią :D

#29 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 kwietnia 2017 - 12:21

Nie o samą odme się martwię, tylko o przyczynę takiej ilości oleju

Ilość oleju w dolocie, rośnie wprost proporcjonalnie do częstotliwości "pałowania" silnika M57 :p


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#30 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 kwietnia 2017 - 13:36

Ilość oleju w dolocie, rośnie wprost proporcjonalnie do częstotliwości "pałowania" silnika M57 :p


Czyli niedługo będzie się lał wiadrami ;D
Myślisz że to może być wina pierścieni? 😁

#31 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 kwietnia 2017 - 15:36

Myślisz że to może być wina pierścieni?

 

To wina  Bawarskich inżynierów, którzy delikatnie mówiąc schrzanili odpowietrzenie skrzyni korbowej.    


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#32 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 04 kwietnia 2017 - 16:11

Myślisz że to może być wina pierścieni?
to by kopcił jak batory a nie przez odmę lał

#33 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 04 kwietnia 2017 - 18:39

Rozumiem 😉 dzięki za odpowiedzi. Jest to dość irytujące, widać jak na opaskach olej przeciska się każdą możliwą szczeliną, a jeżdżąc w głowie tylko jedna myśl "rozbiegnie się teraz, czy jeszcze nie" 😁

#34 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 kwietnia 2017 - 09:51

oil catch tank



#35 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 kwietnia 2017 - 13:52

oil catch tank

 

Tylko gdzie to ustrojstwo zmieścić :nie_wiem:  


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#36 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 05 kwietnia 2017 - 21:16

Miejsce może i się znajdzie. Bardziej się zastanawiam czy redukcja jest dobrym pomysłem. Znalazłem taki bajer z wejściem 15 mm, a ori jest większe :)

#37 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 kwietnia 2017 - 08:33

Bardziej się zastanawiam czy redukcja jest dobrym pomysłem
to jest tylko mgła olejowa

#38 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 kwietnia 2017 - 10:38

to jest tylko mgła olejowa


Okey, dzięki 😉

#39 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 10 kwietnia 2017 - 16:25

Więc u mnie geometria się zacierała. Stąd przyczyna słabego dołu. Jak to będzie w praktyce to dowiem się jak przyslą pomodzone turbo

#40 OFFLINE   AviX

AviX
  • 14 postów
  • Dołączył: 05-03-2017
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 17 kwietnia 2017 - 19:23

Witam, u mnie temat na razie przycichł, ponieważ omega utknęła u lakiernika,  swięta itp... Ale mam problem z moją drugą kluską podlinkuje może ktoś coś pomoże:
http://forum.omegakl...o-40-60stopni/