Jestem tu nowy?? Pomoże ktoś?? ZAKUP
#21 OFFLINE
#22 OFFLINE
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2017 - 23:07
#25 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2017 - 23:08
W tym budżecie ciężko będzie o uczciwe B FL z Vką na pokładzie. Chyba, że masz drugie tyle, żeby włożyć w podstawowy serwis + doprowadzenie jej do dobrego stanu.
Szukałbym raczej B 2.0.
#26 OFFLINE
Napisany 21 lutego 2017 - 23:13
#27 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2017 - 11:57
Umówmy się szczerze, jeżeli szukasz czegoś taniego w zakupie (typu 2500-3000) nie ma możliwości, że nie wsadzisz równowartości ceny kupionego ulepu, żeby móc tym normalnie jeździć.
Ja swoją Omege szukałem ponad miesiąc tracąc nerwy i czas.
Miałem do kupienia takiego "ulepa" za 3000 zł z którego wszędzie ciekł olej, był cały ściorany w środku, a kierownica wytarta do kości. Wsadziłbym w taki złom drugie 3000 i dalej byłoby mało...
Lepiej czasami dołożyć 1000 więcej i kupić coś lepiej utrzymanego.
https://www.olx.pl/o...D5-IDkluwV.html
Moja Omi ma 300 tys przebiegu i nie ma takiego zużycia jak na tych zdjęciach. W tej omi na olx środek jak i kierownica wyglądają jakby miała drugie tyle przejechane.
Tak jak napisali poprzednicy nie kupisz BFL do kwoty 5000 zł w miarę ogarniętym stanie.
Albo B 2.0 lub poczekać i dozbierać kasę na BFL.
Edytowany przez luka628682, 22 lutego 2017 - 12:09.
#28 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2017 - 16:13
Ja mam swoją wystawioną ale troszkę więcej jak Twój budżet
a jakim cudem masz polski język?
Najczystsza omega od XIX zlotu
#29 OFFLINE
#30 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2017 - 16:23
a wszędzie piszą że nie było po polsku.Kupiona była w polskim salonie
Najczystsza omega od XIX zlotu
#31 OFFLINE
Napisany 22 lutego 2017 - 16:26
Szczerze to nie wgłębiałem się w temat,jak kupiłem to było po polsku.
#32 OFFLINE
Napisany 23 lutego 2017 - 08:52
To ktoś samodzielnie zrobił. Polskie salonówki nie miały polskiego menu. Głupie ale tak było.