Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 DTI odpala po chwili gaśnie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   MILUK

MILUK
  • 5 postów
  • Dołączył: 26-06-2016
  • Skąd: Kamienna Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 18 lutego 2017 - 13:48

Rok:2002
Silnik:2.5 DTI

Witam mam problem z moją omegą mianowicie stała około tydzień czasu przy nie dużych mrozach po tym czasie mam problem z odpaleniem trzeba bardzo długo kręcić.Jak już odpali to chodzi około 30 sek i gaśnie z początku po zgaśnięciu dało radę jeszcze odpalić ale działo się to samo dalej gasła.Teraz silnik odpala dalej trzeba długo kręcić ale jak już zgaśnie to nie odpali dopiero jak postoi jakiś czas to dopiero da radę odpalić.Po podpięciu opcoma wyskoczyły dwa błędy  1:Ciśnienie wstępne zbyt niskie dla potrzeby rozruchu  2:Brak ciśnienia w szynie paliwowej przy rozruchu.Panowie co to może być dodam jeszcze,że pompa wysokiego ciśnienia była wymieniana pól roku temu.Z góry dzięki za pomoc.





#2 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 18 lutego 2017 - 15:48

a filtr paliwa wymieniałeś?



#3 OFFLINE   kamilgut365

kamilgut365
  • 2 postów
  • Dołączył: 18-02-2017
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0i 8v 20SE

Napisany 18 lutego 2017 - 23:50

Filtr albo już same przewody szlag trafił. Pompe słychać?


Edytowany przez kamilgut365, 18 lutego 2017 - 23:51.


#4 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 19 lutego 2017 - 19:06

skoro piszesz że postał jakiś czas w mrozach to mogła się parafina odłożyć w filtrze i przewodach stąd problem z ciśnieniem



#5 OFFLINE   MILUK

MILUK
  • 5 postów
  • Dołączył: 26-06-2016
  • Skąd: Kamienna Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 lutego 2017 - 12:47

Założyłem nowy filtr paliwa podłączyłem przewody włączyłem zapłon i zauważyłem że na filtr nie poleciało nic paliwa.Pompa w zbiorniku działa bo słychać jak chodzi.Problem tkwi chyba w pompce pomocniczej (progowej) kiedyś słyszałem że czasami udaje się ją ruszyć po bezpośrednim podpięciu akumulatora że się zawiesza czy coś.Daje to coś czy raczej nie.


Edytowany przez MILUK, 22 lutego 2017 - 12:59.


#6 OFFLINE   DamianSz

DamianSz

    Bleblablo wyszło to #373

  • 4 324 postów
  • Dołączył: 10-03-2009
  • Skąd: Kędzierzyn - Koźle
  • Województwo: opolskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 lutego 2017 - 20:05

a słyszysz ją w ogóle ?



#7 OFFLINE   MILUK

MILUK
  • 5 postów
  • Dołączył: 26-06-2016
  • Skąd: Kamienna Góra
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 lutego 2017 - 10:54

Nie słychać tylko pompę w zbiorniku tej pomocniczej (progowej) w ogóle nie słychać no i nie podaje paliwa na filtr.



#8 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 lutego 2017 - 17:01

w ogóle nie słychać no i nie podaje paliwa na filtr.

 

Hurra, znalazłeś usterkę :p 

Wymień pompkę i po sprawie. 


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p