Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Mułowata omega


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
37 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 lutego 2017 - 22:35

Być może :D
A później 

37839fe892b43e141f60a4a209471950.jpg


 


Edytowany przez WOYSA, 08 lutego 2017 - 22:37.


#22 OFFLINE   tjanek

tjanek
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-01-2017
  • Skąd: radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 lutego 2017 - 22:50

planowalem do 200KM i druga rzecz B FL jest ladniejszy a z nowszych modeli 3.2 i 2.6 nie sa orlami i 3.0 2.5 byly w sumie lepsze a o 2.5dti czytalem ze nie sa najgorsze. to albo nowsze 2.5dti albo starszy model 3.0

Być może :D
A później
37839fe892b43e141f60a4a209471950.jpg




TDI nie ma tyl napedu :D

Edytowany przez tjanek, 08 lutego 2017 - 22:49.


#23 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 08 lutego 2017 - 22:59

Ogólnie silniki opla z tamtych lat nie są rewelacja sezonu ale jw można coś poprawić.

W Pb jak masz LPG to wychodzi praktycznie tak samo jeśli chodzi o koszty jazdy a nie trujesz tak środowiska jak smierdzielem ;)

Jak dobrze zrobisz 2.5v6 to i narzekac za bardzo nie powinieneś a jak Ci nadal mało to pewnie za jakieś 10kPLN dmuchniesz na sofcie X25XE i raczej nie będziesz niezadowolony ;)



#24 OFFLINE   tjanek

tjanek
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-01-2017
  • Skąd: radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 08 lutego 2017 - 23:04

2.6 3.2 to tragedia czy da sie tym jezdzic. bo opinie sa podzielone z bardziej na nie :D

#25 OFFLINE   Chorwat

Chorwat
  • 242 postów
  • Dołączył: 08-12-2015
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 lutego 2017 - 23:35

z nowszych modeli 3.2 i 2.6 nie sa orlami i 3.0 2.5 byly w sumie lepsze

Skąd taka opinia?



#26 OFFLINE   tjanek

tjanek
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-01-2017
  • Skąd: radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 lutego 2017 - 00:13

Skąd taka opinia?


sa dwie sondy lambda jak sie nie myle a sondy w oplu nie slyna z precyzji i kosztuja troche.

#27 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 09 lutego 2017 - 01:02

sa dwie sondy lambda jak sie nie myle a sondy w oplu nie slyna z precyzji i kosztuja troche.

kosztują jak się wymienia stare dobre na nowe dobre :smiech:



#28 OFFLINE   tjanek

tjanek
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-01-2017
  • Skąd: radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 lutego 2017 - 14:53

nie wiem kto wymienia dobre :D

#29 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 lutego 2017 - 20:59

sa dwie sondy lambda jak sie nie myle a sondy w oplu nie slyna z precyzji i kosztuja troche.

 

oplowe raczej kosztują niewiele w porównaniu z japończykami i można posiłkować się zamiennikiem 

tylko czy wymiana sonda raz na 200tys to taka tragedia ?



#30 OFFLINE   tjanek

tjanek
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-01-2017
  • Skąd: radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 09 lutego 2017 - 22:44

troche jednak kosztujepo drugie z praktyki dwoch znajomych po wymianie sondy jednemu padla po 30tys. drugiemu po 70. rozumiem wymiane po 200 ale wiem ze potrafia zdazac sie czesciej.
to taki sam przyklad jest z corsa i silnikiem 1.0 z rozrzadem na lancuchu bezobslugowym a lancuch wytrzymal nanpierw 70tys a teraz po 50 jest do wymiany u mojej siostry.

#31 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 lutego 2017 - 10:04

to taki sam przyklad jest z corsa i silnikiem 1.0 z rozrzadem na lancuchu bezobslugowym a lancuch wytrzymal nanpierw 70tys a teraz po 50 jest do wymiany u mojej siostry


Łańcuchy są moim zdaniem przereklamowane.
Jak nie chcesz wymieniać na nową to kup używke.
To stary samochód i zawsze coś piardnie prędzej czy później , ciesz się że te wszystkie części nie sa takie drogie jak kiedyś ;)

#32 OFFLINE   tjanek

tjanek
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-01-2017
  • Skąd: radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 10 lutego 2017 - 12:02

stary samochod to i duzo na szrocie mozna kupic. w nowszych zawsze jest ten minus ze na szrotach ich nie ma :)

#33 OFFLINE   vertix

vertix
  • 822 postów
  • Dołączył: 11-12-2010
  • Skąd: Pyrzyce
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 11 lutego 2017 - 23:22

stary samochod to i duzo na szrocie mozna kupic. w nowszych zawsze jest ten minus ze na szrotach ich nie ma

 

A tam pitolisz... Ople zawsze były supwerrdzewiejące , nie to co takie cuda techniki....   :p 

 

http://mercedes.auto...ic.php?t=139765 

 

http://motoryzacja.i...dza,nId,1380112

 

http://www.auto-swia...c-na-mine/xc24g

 

I teraz pytanie ... Czy omega naprawdę jest taka podatna na rdzę ...  ???  :angel:



#34 OFFLINE   tjanek

tjanek
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-01-2017
  • Skąd: radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 12 lutego 2017 - 01:14

ja mam swoja z rdza 2cm x 2cm. a ten pierwszy mercedes s320 mistrzostwo :D ale koszt napraw 43tys to chyba drobna przesada :D no mozeze za firme sie placi :D

#35 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 16 lutego 2017 - 01:58

jak ma być dobrze zrobione to trzeba całe auto do gołej blachy rozłożyć, w takim przypadku dużo rzeczy z musu idzie nowe  np. śruby, uszczelki, także połowa tej kwoty to zapewne nowe elementy


Edytowany przez barteklodz, 16 lutego 2017 - 01:59.


#36 OFFLINE   tjanek

tjanek
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-01-2017
  • Skąd: radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 16 lutego 2017 - 12:23

ale kto zainwestuje 43 tys zeby jezdzic :D

#37 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 16 lutego 2017 - 15:40

ale kto zainwestuje 43 tys zeby jezdzic :D

Takich opcji się nie kupuje żeby nimi jeździć ;) przynajmniej na co dzień.
 

Sam miałem jakiś czas temu zabawke 
294bc8840041d666med.jpg

346236011aa88e8bmed.jpg

a6d4c9733571054cmed.jpg

54f1697d8650cc9bmed.jpg

Ew. coś troche nowszego w tym samym czasie   ;)


570a272c3adc4957med.jpg

I silnik praktycznie w indentycznej specyfikacji jeśli chodzi o moc , skrzynie itd praktycznie tylko inny kolor żeby ładniej się prezentowało w ciemnej budzie B-) 

74b1a3d53683e892med.jpg

Oba strucle robiły ok 500 max 1000km na rok ;)
 

Więc czasem coś nie wygląda dla "przeciętnego Kowalskiego" na rzecz wartościowa a jest i się ją ma bo tak i już ;)


 



#38 OFFLINE   tjanek

tjanek
  • 33 postów
  • Dołączył: 24-01-2017
  • Skąd: radom
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 20 lutego 2017 - 19:07

a co do czujnika raczej okazal sie sprawny a winowajca prawdopodobnie cewka i brak podcisnienia...