Mułowata omega
#1 OFFLINE
Napisany 24 stycznia 2017 - 23:25
Witam. mam problem z omega b 2.5 w sekwencji.
mam problem z moja omą. przegladałem forum ale nie do konca objawy pasuja do nie ktorych rozwiazan.
poczatkowo postawilem na przewody bo mialem zjechane i na forum znalazłem ze moze byc przyczyna. a po jej wymianie zaczal mi falowac na obrotach. komp pokazał jedynie błąd 19 czyli czujnik położenia wału co sie dziwie bo chyba powinien silnik nie odpalac przede wszystkim na ciepłym silniku a mam wieksze problemy na zimnym a na ciepłym jest idealnie.
objawy mojej omegi:
-mulowaty silnik od 1tys obr do 2-3 idzie jakby tam bylo 1.4 i strzela powyzej 3 juz ladnie idzie ale jakby brakowalo mocy.
-problem z odpaleniem silnika na zimnym nie chce zalapac i cos strzela.
-duzo pali 20l/100km
pytanie czy to moze byc wina tego czujnika bo do konca objawy jakie mi pokazuje nie pasuja do końca.
cewka, egr , rozrzad tego boje sie. doradzicie co mógłbym sprawdzić na początku ? dodam ze na gazie jest źle a na benzynie nie strzela ale muł został.
#2 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 00:17
-problem z odpaleniem silnika na zimnym nie chce zalapac i cos strzela.
-duzo pali 20l/100km
rano przed odpaleniem odepnij przepływkę i zobacz czy coś się zmieniło przy odpalaniu
#3 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 09:33
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
#6 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 11:32
#7 OFFLINE
Napisany 25 stycznia 2017 - 18:48
#8 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2017 - 10:51
ale na kompie wyszlo ze z nia jest wszystko ok. odpialem blad wyskoczyl a po wpieciu blad zniknal. w sumie czujnik moze powodowac takie zawirowania. zly ompuls moze duzo spowodowac...
na kompie to nie tylko się kasuje błędy, ale także patrzy na parametry pracy silnika, jakie wartości daje przepływka, sonda ect.
#9 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2017 - 14:48
na kompie to nie tylko się kasuje błędy, ale także patrzy na parametry pracy silnika, jakie wartości daje przepływka, sonda ect.
akurat moj komp pod ktory był podpięta nie mogłabyć to same błędy pokazywał takowy do usuwania błędów co jedynie.
zresetowałem kompa przejeździłem 20km na benzynie i jest bardzo dobrze na gazie delikatnie faluje jeszcze i jak mam poniźej 1300 obrotów to jeszcze szarpnie.
#10 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2017 - 21:02
akurat moj komp pod ktory był podpięta nie mogłabyć to same błędy pokazywał takowy do usuwania błędów co jedynie.
zresetowałem kompa przejeździłem 20km na benzynie i jest bardzo dobrze na gazie delikatnie faluje jeszcze i jak mam poniźej 1300 obrotów to jeszcze szarpnie.
faluje bo za bogato i sonda przycina pewnie
#11 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2017 - 22:56
#12 OFFLINE
Napisany 26 stycznia 2017 - 23:38
wydawalo mi sie ze moze byc wina wydechu bo nie jest dokonca szczelny
no to dlatego sonda świruje, nie lepiej naprawić wydech niż kupować nowy czujnik, a potem naprawić wydech
Edytowany przez robert514, 26 stycznia 2017 - 23:39.
#13 OFFLINE
Napisany 27 stycznia 2017 - 22:53
#14 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2017 - 20:34
#15 OFFLINE
Napisany 31 stycznia 2017 - 21:36
Najczystsza omega od XIX zlotu
#16 OFFLINE
#17 OFFLINE
Napisany 05 lutego 2017 - 17:03
Ja tam kiedyś kupiłem boscha i nie narzekałem , oczywiście cena była jak z kosmosu ale co zrobić
#18 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2017 - 20:25
#19 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2017 - 21:46
To kup używkę.
Teraz pełno jest firm które rozbierają samochody i dostajesz gwarancje np na 2 tyg.
Swoją drogą jeśli masz X25XE i samochod jako tako wygląda to juz lepiej zainwestowac w wałki od 3.0 niż kupować kolejnego kota w worku.
Mialem 3x X25XE w 2 z nich wymieniłem wałki i kilka pierdów i bylem w sumie bardziej zadowolony niż z obecnego X30XE w automacie
Co do smierdzieli na rope to sie nie wypowiadam bo szkoda klawiatury
#20 OFFLINE
Napisany 08 lutego 2017 - 22:15
Co do smierdzieli na rope to sie nie wypowiadam bo szkoda klawiatury
kolega pewnie myśli, że chipa zrobi i będzie 500KM