Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

kontrolka niezapiętych pasów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
10 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 20 stycznia 2017 - 22:55

Witam, czy komus udalo sie rozszyfrowac albo dojsc w jaki sposob jest podlaczona kontrolka niezapietych pasow ? istnieje taka na desce tylko jest nieaktywna, a skoro istnieje to musialy byc wersje z ta kontrolka kwestia tego jak to podlaczyc i aktywowac ?





#2 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 20 stycznia 2017 - 23:57

Zamek klamry pasa musi mieć czujnik, jeszcze nie widziałem tak owego w Omedze. 


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#3 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 21 stycznia 2017 - 11:50

Zamek klamry pasa musi mieć czujnik, jeszcze nie widziałem tak owego w Omedze. 

Do tego jeszcze czujnik obciążenia w fotelu pasażera czego i ja nie widziałem :-P

#4 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 21 stycznia 2017 - 23:17

dobra olac fotel pasazera :p ale w fotelu kierowcy zamek klamry pasa jak by wlozyl z czujnikiem z innego opla albo innego auta byloby ok tylko jak to dalej podlaczyc ?



#5 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 22 stycznia 2017 - 12:30

Czujnik w fotelu kierowcy też potrzebny,skąd układ będzie wiedział że kierownik usiadł :D



#6 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 22 stycznia 2017 - 15:50

Czujnik w fotelu kierowcy też potrzebny,skąd układ będzie wiedział że kierownik usiadł :D

Stąd że jak jedziesz autem to raczej musi ktoś siedzieć za kierownicą :-P :-P

#7 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 22 stycznia 2017 - 16:11

ale w fotelu kierowcy zamek klamry pasa jak by wlozyl z czujnikiem z innego opla albo innego

 

Zamek jest sprzężony z ładunkiem piro napinacza pasów, może być problem z dobraniem czegoś podobnego.

tylko jak to dalej podlaczyc

 

Wyłącznik rozwierny w obudowie zamka podłączony do masy- kawałek przewodu do kostki licznika, reszta jest w liczniku (o ile jest)

 

Sprawa się komplikuje trochę jeśli ma być podłączony także fotel pasażera.



#8 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 stycznia 2017 - 17:57

no a nie da sie zrobic poprzez samo zapiecie pasa ? przeciez w wielu modelach jest tak ze wystarczy wlozyc zaslepke i kontrolka gasnie, nie ma zadnych czujnikow w fotelach tylko przy zapieciu pasow :)



#9 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 22 stycznia 2017 - 18:02

Wyłącznik rozwierny w obudowie zamka podłączony do masy- kawałek przewodu do kostki licznika, reszta jest w liczniku (o ile jest)

 

To też właśnie napisałem :smiech:



#10 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 22 stycznia 2017 - 18:07

W fotelu kierowcy tak jest bo jak pisałem jak auto w ruchu to kierowca musi być na fotelu więc wystarczy tylko w zapięciu ale w fotelu pasażera musi czujnik zajętości bo byś musiał cały czas jeździć z zapiętym pasem pasażera. Co do układu to hmm nie wiem może patent na zasadzie że jak klamre się wsadza to wtedy zamyka się obwód i gaśnie kontrolka tylko ja tam na elektryce się nie znam więc nie wiem czy jest to wykonalne :-P

#11 OFFLINE   ktmgraba

ktmgraba

    black gangsta omega!

  • 938 postów
  • Dołączył: 29-03-2012
  • Skąd: Włodzimierzów
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 22 stycznia 2017 - 21:24

no wlasnie jezeli chodzi o zamkniecie obwoduprzez klamre to mysle ze jest to do zrobienia tylko problem w tym ze ja na elektryce to wogole sie nie znam i nawet nie wiem jak to do licznika trzeba by bylo podlaczyc :p moze z jakies vectry ?