Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 td dziwne odcięcia paliwa

pompa położenie wału czujnik

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   omegab1996

omegab1996
  • 11 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 stycznia 2017 - 20:29

Rok:2000
Silnik:2.5 TD

Witam mam taki problem że gdy się samochód rozgrzeje to tak jak by mu przybrakowalo paliwa oto filmiki co się dzieje 
https://www.youtube....ts5RLbGWw&t=83s
A takie coś mam jak próbuję go odpalić jak już osiągnie 80 stopni, Pompa czy tylko czujnik i jaki kupić używany czy nowy chociaż to chyba duży wydatek ?
https://www.youtube....h?v=KkMSPZp6XCs





#2 OFFLINE   wlasciciel

wlasciciel
  • 138 postów
  • Dołączył: 10-03-2010
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 stycznia 2017 - 20:37

A jakie masz błędy na komputerze? Bo z filmiku to tylko widać że albo faluja obroty albo sam tak gazem podnosisz..


Sory teraz dopatrzyłem się że tam jest czujnik położenia wału, sprawdź kostke od niego i zobacz czy się nie przesunął bo on zbiera imouls z koła dwumasowego. A sam czujnik to nowy oryginał albo używka oryginał.

Edytowany przez wlasciciel, 12 stycznia 2017 - 20:41.


#3 OFFLINE   omegab1996

omegab1996
  • 11 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 stycznia 2017 - 20:38

To jak,uszkodzenie pompy mogę wykluczyć ? a czujnik zaraz zamawiam na alledrogo około 100 zł pisze że sprawny.


Edytowany przez omegab1996, 12 stycznia 2017 - 20:45.


#4 OFFLINE   wlasciciel

wlasciciel
  • 138 postów
  • Dołączył: 10-03-2010
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 stycznia 2017 - 20:50

Pokazuje czujnik obrotów a tam jest tylko ten pod rozrusznikiem. Jak go odepniesz to auto na max obroty wskoczy. Sprawdzić mozesz też oporność. A drugie co czyta obroty to wtrysk sterujacy, ale jak go odepniesz to obroty nie faluja. Wiec stawiam na czujnik położenia wału.

Ale może niech się ktoś jeszcze tutaj wypowie :)

Edytowany przez wlasciciel, 12 stycznia 2017 - 20:52.


#5 OFFLINE   omegab1996

omegab1996
  • 11 postów
  • Dołączył: 13-02-2011
  • Skąd: Sandomierz
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 12 stycznia 2017 - 20:57

odpinałem czujnik i po odpaleniu obroty podskoczyły na chwile do 4 tys spadły do 2 później znów na 4 i zgasł tylko że odpalił samochód od tyka jak nigdy odpinałem różne czujniki tyle się oczytałem na forum czujnik na 4'tym wtrysku nic nie pomagało dopiero nie dawno zaczęło się dziać tak na na filmie, że gasł tak to tylko obroty falowały, jeszcze spróbuje wyjąć czujnik i zmierzyć oporność na zimnym i ciepłym tak jak radzisz.



#6 OFFLINE   wlasciciel

wlasciciel
  • 138 postów
  • Dołączył: 10-03-2010
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 TD X25DT

Napisany 12 stycznia 2017 - 21:02

Tak wlasnie dzieje się jak odpięty jest. Zobacz kostke i kable czy nie sa uszkodzone co do czujnika dochodzą. Tam masz 4 błędy tempomat olej bo jak nie ma w aucie to błąd jest zawsze. Dwa błędy obrotów to stawiam czujnik wału i grzania świec, albo jest oszust na pompie bo na filmie przy 80 stopniach grzeje swiece albo swieca spalona.

Po odpięciu zawsze na tyk pali u mnie też :) czujnik jest na imbusa przykrecony i można go oddalić albo przybliżyć.

Edytowany przez wlasciciel, 12 stycznia 2017 - 21:05.