Rok:00
Silnik: x30xe
Witam mam problem który mnie naprawdę irytuję a więc żarzy mi się check (nie swieci tylko żarzy)
Mam jeden błąd:
Napisany 23 grudnia 2016 - 17:24
Rok:00
Silnik: x30xe
Witam mam problem który mnie naprawdę irytuję a więc żarzy mi się check (nie swieci tylko żarzy)
Mam jeden błąd:
Napisany 23 grudnia 2016 - 18:43
Gdy pojawił mi się taki błąd,jednocześnie rozszczelniła mi się sprężarka.Po wymianie sprężarki i jednocześnie po wymianie dolnego czujnika na chłodnicy błąd się stracił.O ile pamiętam to dolny czujnik rozłącza klime,gdy nadmiernie wzrośnie temperatura silnika.Niestety nie wiem jaki ma to ze sobą związek.
Napisany 23 grudnia 2016 - 18:45
Rok:00
Silnik: x30xe
Witam mam problem który mnie naprawdę irytuję a więc żarzy mi się check (nie swieci tylko żarzy)
Mam jeden błąd:
00087 - Za niskie napięcie przekaźnika odcinającego A/CWiecie co to za przekaźnik i gdzie się znajduję? nie mam już pomysłów...
nie wiem skąd masz taki opis, według AutoDaty P0087 to problemy z pompą paliwa (za niskie ciśnienie)
jak sprawdzić w pliku
Edytowany przez robert514, 23 grudnia 2016 - 19:01.
Napisany 23 grudnia 2016 - 20:14
Napisany 23 grudnia 2016 - 20:24
W tamtym temacie też nie widzę rozwiązania..
Pompka paliwa działa bo na benzynie dobrze pracuje.
Jednak ją sprawdzę - dla pewności.
Powie ktoś który przekaźnik od niej?
Napisany 23 grudnia 2016 - 20:39
znajdź sobie
Napisany 23 grudnia 2016 - 20:57
Wcześniej tak koledzy opisywali ten błąd jak mvf:
błąd 87 to "zaginiona wiadomość", kolega podał P0087 - to dotyczy pompy paliwa
nie wiem z jakiego opisu korzystał kolega, podałem dane z AD
Edytowany przez robert514, 23 grudnia 2016 - 21:00.
Napisany 23 grudnia 2016 - 21:17
Błąd to 00087 to P w nazwie tematu to literówka.
Pompa paliwowa sprawdzona wszystko okay.
Ten check się nie swieci tylko żarzy/miga
Filmik:
https://goo.gl/photo...pArtsnh6g4wUvx8
Coś wiecej o tej "Zaginionej wiadomości"?
Edytowany przez mvf, 23 grudnia 2016 - 21:18.
Napisany 23 grudnia 2016 - 21:26
Błąd to 00087 to P w nazwie tematu to literówka.
Pompa paliwowa sprawdzona wszystko okay.
Ten check się nie swieci tylko żarzy/miga
Filmik:
https://goo.gl/photo...pArtsnh6g4wUvx8
Coś wiecej o tej "Zaginionej wiadomości"?
to znaczy jakie ciśnienie masz na listwie wtryskowej?
zaginiona wiadomość to taka która nie dotarła do adresata, pewnie chodzi o to, że czujnik wysyła coś, a ECU nie odbiera tego komunikatu odpowiednio i twierdzi, że ktoś coś, ale nie do końca wie o so chodzi
Edytowany przez robert514, 23 grudnia 2016 - 21:36.
Napisany 23 grudnia 2016 - 21:29
Ciśnienie nie wiem jakie ale auto chodzi.
Że tak zapytam jak dojść do takiego czujnika który daje po d*pie i ECU nie wie co on wysyła?
Edytowany przez mvf, 23 grudnia 2016 - 21:29.
Napisany 23 grudnia 2016 - 21:37
Ciśnienie nie wiem jakie ale auto chodzi.
Że tak zapytam jak dojść do takiego czujnika który daje po d*pie i ECU nie wie co on wysyła?
to już chyba metodą odłączania po kolei każdego
albo szklana kula i fusy
ciśnienie mierzysz z wężykiem podciśnienia i bez wężyka jak w pliku wyżej
Edytowany przez robert514, 23 grudnia 2016 - 21:42.
Napisany 26 grudnia 2016 - 10:57
Tak sobie dzisiaj analizowałem dane które zapisałem OP-COM'em i zastanawiam się nad jednym...
Ten sygnał powinien być nieaktywny?
A tutaj całość (widzicie coś niepokojącego?)
Wybrany model>,2000 (Y),Omega-B,Silnik,X 30 XE Sterownik Protokół KW-82 zainicjalizowany. ECU ID= AF,90566817,0261204589,1037350189,??, Dane z bloków pomiarowych: Identyfikator,1D Napięcie akumulatora,13.9 V Sygnał urządzenia unieruchamiająceg,Odebrane Urządzenie unieruchamiające,Aktywny TPS sygnał (potencjometr przepustnicy),0.47 V Symulowana pozycja jałowa,Aktywny Przeł. sym. pełnej pozycji,Nieaktywny Przepływomierz powietrza,0.62 V Przepływomierz powietrza,9 kg/h Temperatura cieczy chłodzącej,1.13 V Temperatura cieczy chłodzącej,84 °C Temperatura powietrza wlotowego,3.59 V Temperatura powietrza wlotowego,19 °C Typ silnika,6 cylinder Kodowanie skrzyni biegów,Manualna skrzynia biegów Przełącznik Park/Neutral,P - N 0V Przełącznik Info A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V Przełącznik sprężarki A/C (System Klimatyzacji),Nieaktywne 0V Lampka kontrolna,Zał 0V Przekaźnik pompy paliwa,Aktywne 0V Wyprzedzenie zapłonu,3 CA Cylinder cewki zapłonowej 1+4,Obciazenie Cewka zapłonowa cyl. 2+5,Obciazenie Cylinder cewki zapłonowej 3+6,Obciazenie Sygnał stukania,Nieaktywny Opóźnienie spalania stukowego,0 CA Przekaźnik wtórnej pompy powietrza,Aktywne 0V Solenoid EGR (Recrkulacji Gazu Wydechowego),Nieaktywny Wartość rzeczywista pozycji EGR (Recyrkulacji Gazu Wydechowego),0.82 V Zawór odpowietrzający zbiornika pali,0 % O2 Sensor 1,176 mV O2 Sensor 2,234 mV O2 sensor pętli 1,Zamknięte O2 sensoR pętli 2,Zamknięte Stosunek 1 powietrze/paliwo,Uboga Stosunek 2 powietrze/paliwo,Uboga O2 Integrator 1,154 kroki O2 Integrator 2,154 O2 BLM bieg jałowy 1 (Mnożnik bloku uczącego),140 kroki O2 BLM bieg jałowy 2 (Mnożnik bloku uczącego),137 kroki O2 BLM część 1 (Mnożnik bloku uczącego),129 kroki O2 BLM część 2 (Mnożnik bloku uczącego),129 kroki Sensor Halla,Nieaktywny Prędkość impulsów silnika,Aktywny Prędkość silnika,612 obr/min Kontrola powietrza jałowego,153 kroki IAC integrator (Regulacja biegu jałowego),120 kroki IAC rozbieżność w regulacji biegu jałowego,154 kroki IAC blok uczący (Regulacja biegu jało- wego),124 kroki Pożądane powietrze jałowe,8 kg/h Rzeczywiste powietrze jałowe,8 kg/h Pożądane jałowe,600 obr/min Impuls wtrysku,3.0 ms Sygnał obciążenia silnika,0.9 ms TPS Sygnał obciążenia (potencjometr przepustnicy),0 % Puls prędkości pojazdu,Nie odebrane 12V Prędkość pojazdu,0 km/h Zawór 1 wlotu rozgalęzionego,Nieaktywne 12V Zawór 2 wlotu rozgalęzionego,Nieaktywne 12V Kontrola momentu obrotowego,Nieaktywny Przekaźnik odcięcia A/C (System Klimatyzacji),Aktywne 0V żądanie diagnostyczne,Nieaktywne 5V
Edytowany przez mvf, 26 grudnia 2016 - 12:35.
Napisany 17 maja 2017 - 16:19
Edytowany przez manieko58, 17 maja 2017 - 16:23.
Napisany 17 maja 2017 - 19:28
Napisany 17 maja 2017 - 20:52
Napisany 18 maja 2017 - 13:04