Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

"oelstand prufen", a oleju jest wystarczająco dużo

opel omega 1998 kombi X20DTH 2.0 DTI16v

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   BOR

BOR
  • 13 postów
  • Dołączył: 14-03-2015
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 15 grudnia 2016 - 12:30

Rok: 1998
Silnik:  2.0 DTI 16v (X20DTH)

 

Co jakiś cas pokazuje się komunikat "oelstand prufen". Sprawdzam poziom oleju, a tam jest nawet trochę więcej niż max. Kiedyś przy takim komunikacie dolewałem trochę oleju i problem znikał, ale po co mam dolewać gdy oleju jest dość. słyszałem, że z tymi czujnikami jest coś nie tak.





#2 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 15 grudnia 2016 - 13:31

słyszałem, że z tymi czujnikami jest coś nie tak.

 

To sprawdź :)


Róbmy screeny swoich postów :( tak szybko z pomocą administracji, a z przykazu zarządu znikają :(

NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !

Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy :)

#3 OFFLINE   BOR

BOR
  • 13 postów
  • Dołączył: 14-03-2015
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 15 grudnia 2016 - 16:16

Ciekawe jak...



#4 OFFLINE   dawtow

dawtow

    W posiadaniu , omega Bfl, ascona b, 4x4 i 4 udki und skuter :)

  • 1 708 postów
  • Dołączył: 14-08-2009
  • Skąd: Noje benczen
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie wiem jaki mam silnik

Napisany 15 grudnia 2016 - 16:40

Kładziemy się pod auto robimy zworke na kabelkach i jak błąd zniknie to znaczy walniety czujnik a jak nie zgaśnie to szukasz w kablach :D
Róbmy screeny swoich postów :( tak szybko z pomocą administracji, a z przykazu zarządu znikają :(

NIE pomagam na priv, gdyż od tego jest Forum - masz problem? Napisz na Forum !

Nic nie robienie zabiera większość mojego czasu i wcale mnie to nie męczy :)

#5 OFFLINE   Darek S.

Darek S.
  • 8 postów
  • Dołączył: 22-12-2016
  • Skąd: Międzyrzecz
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 02 stycznia 2017 - 15:35

Miałem to samo skończyło się wymianą silnika urwał się korbowód na czwartym cylindrze  :(



#6 OFFLINE   Apophis2.0

Apophis2.0
  • 66 postów
  • Dołączył: 26-12-2016
  • Skąd: Żary
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 02 stycznia 2017 - 16:59

Ale to juz skrajna sytuacja. Najpierw bym sprawdził te kabelki jednak to mniejsza rzecz jak zmiana motoru ;)



#7 OFFLINE   Darek S.

Darek S.
  • 8 postów
  • Dołączył: 22-12-2016
  • Skąd: Międzyrzecz
  • Województwo: lubuskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 DTI 16v X20DTH

Napisany 03 stycznia 2017 - 18:33

Zdecydowanie tym bardziej że z Magdeburga na lawecie.

Zmęczona szpilka na czwartym korbowodzie skutkowała zwiększonym luzem na panewce pocisnełem pod 160km/h i zaczeło stukać zjechałem pod SOS i zaczeło walić . Rozmontowałem silnik i było widać jak na dłoni ślady zacierania się panewki na wale. Szpilka się urwała korbowód wbił się w blok silnika omcia kaput. Na szczęście mam full ADAC  :)







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: opel, omega, 1998, kombi, X20DTH, 2.0, DTI16v