Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Problem z gazem w automacie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   ploniu

ploniu

    Mocy nigdy zawiele

  • 210 postów
  • Dołączył: 30-06-2010
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 grudnia 2016 - 22:42

Rok:1998
Silnik:2.0 16V
LPG:sterownik Kme Diego, reduktor kme Silver, wtryski val-tech
Problem polega na przelaczaniu na bezyne przy przyspieszeniu (padał w deche) między 120 a 130. Rozwiercone dysze na 2.5 cisnienie 1.2. Koledzy pomocy :)



#2 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 05 grudnia 2016 - 23:52

Podepnij kompa i zrób test wtryskiwaczy. A jak po podlaczeniu kompa od razu zobaczysz ze czasy gazowe sa KRÓTSZE (było dluzsze, robie kilka rzeczy naraz i się przejezyczylem :p ) niż benzynowe to nie ma sensu robic testu tylko wymieniaj wtryski. Na takim ciśnieniu i dyszach (tyle ze reduktor gold) chodzilo u mnie bezproblemowo 200 konne V6.

 

 

 

 

 

EDIT: poprawka bledu :p


Edytowany przez Przybek, 06 grudnia 2016 - 00:00.


#3 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 grudnia 2016 - 23:57

jak przełącza ( i nie ma w sofcie ustawione ze powyżej jakiś obrotów czy obciążenia ma przełączyć na bene) to poprostu braknie mu gazu - czyli wygląda na pad reduktora.
Najlepiej podpiąć kompa i w drogę

Podepnij kompa i zrób test wtryskiwaczy. A jak po podlaczeniu kompa od razu zobaczysz ze czasy gazowe sa dluzsze niż benzynowe to nie ma sensu robic testu tylko wymieniaj wtryski. Na takim ciśnieniu i dyszach (tyle ze reduktor gold) chodzilo u mnie bezproblemowo 200 konne V6.


przybek, ale czasy wtrysku gazu zawsze są dłuższe niż benzyny, co nie zmienia faktu że jak kolega ma valteki to ja tak czy siak bym je wymienił

#4 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 grudnia 2016 - 00:02

Technix, już poprawiłem to co miałem na myśli :D



#5 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 grudnia 2016 - 01:55

ok
tak tylko pilnuję porządku

#6 OFFLINE   ploniu

ploniu

    Mocy nigdy zawiele

  • 210 postów
  • Dołączył: 30-06-2010
  • Skąd: Słupsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 06 grudnia 2016 - 06:34

Czyli mówicie wymiana listwy wtryskowej Plus redyktora ? Reduktor jest po pełne regeneracji i czyszczeniu i smiaga ładnie tylko problem w tym jednym momencie. Zrobię screana czasów i mapy w międzyczasie

Edytowany przez ploniu, 06 grudnia 2016 - 06:55.