Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Check engine 3.2 V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
11 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   meir

meir
  • 30 postów
  • Dołączył: 27-04-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 listopad 2016 - 18:21

witam mam problem z pojawiającym się check engine na gazie ! błędy które udalo mi się szczytać to 0300, 0305, 0170. Na benzynie problem się nie pojawia a już mnie drażni ta kontrolka. Dodatkowo przy wcśnięciu Sport i przegonieniu jej do końca obrotór na gazie silnik wpada w tryb awaryjny. Wydaje mi się że mam za słaby reduktor bo ktoś wsadził kme silvera , wtryski keihin. Nie wiem ile instalacja ma przejechane bo dopiero niedawno kupiłem to auto. Aktulnie jeżdzi bez czujnika temperatur reduktora.

 

 

 

 

Rok:2003

Silnik:3,2 V6

LPG: VSI Prins





#2 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1054 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 21 listopad 2016 - 18:54

0300 i 0305 to wypadanie zaplonu, 0170 to od sond. Ale jeżeli wypadają zapłon to sondy mogą świrowac. Sprawdź świece, gniazda świec czy nie pływają w oleju, na końcu cewki do sprawdzenia.
Później regulacja gazu

Edytowany przez Marcin1989sc, 21 listopad 2016 - 18:54.


#3 OFFLINE   meir

meir
  • 30 postów
  • Dołączył: 27-04-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 listopad 2016 - 20:47

świece wymienione na nowe silnik lepiej chodzi ale check dalej się zapala , najlepsze jest to że zapala się niespodziewanie bez żadnego szarpnięcia czy zająknięcia silnika. Po prostu sobie jadę i nagle zapala się kontrolka. Kasuje błąd ona znika i po pewnym czasie się zapala nie ma reguły kiedy. Muszę ją teraz skasować i zobaczymy czy następnym razem wyskoczą dokładnie te same błędy 



#4 OFFLINE   PiotrV6

PiotrV6
  • 51 postów
  • Dołączył: 18-08-2014

Napisany 21 listopad 2016 - 21:23

NA regulację i patrzeć czy nie ma zbyt ubogiej mieszanki bo pożegnasz się z UPG



#5 OFFLINE   meir

meir
  • 30 postów
  • Dołączył: 27-04-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 listopad 2016 - 21:37

dodam że auto jeżdźi bardzo fajnie na gazie jedynie problem jest z wysokimi obrotami tak jak by mu gazu brakowało , na PB idzie bez problemu na sporcie do samego końca. W tym tygodniu będę miał kabel to wrzucę screeny z instalacji bo wole sam to zrobić niż dać to jakiemuś paprochowi 



#6 OFFLINE   Knal

Knal
  • 275 postów
  • Dołączył: 05-11-2014
  • Skąd: Koniec świata
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 listopad 2016 - 22:30

bo wole sam to zrobić niż dać to jakiemuś paprochowi 

Kolego jak nie miałeś do czyniania z ustawianiem LPG, typu ustawianie punktu biegu jałowego, badanie czasów, korekcja dawek itp to niestety możesz bardzo szybko polec na polu walki :)



#7 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 21 listopad 2016 - 23:12

dodam że auto jeżdźi bardzo fajnie na gazie jedynie problem jest z wysokimi obrotami tak jak by mu gazu brakowało , na PB idzie bez problemu na sporcie do samego końca. W tym tygodniu będę miał kabel to wrzucę screeny z instalacji bo wole sam to zrobić niż dać to jakiemuś paprochowi 

Jak na reduktor do 150 koni to i tak dzielnie to znosi , tylko że kosztem głowic.



#8 OFFLINE   meir

meir
  • 30 postów
  • Dołączył: 27-04-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 listopad 2016 - 06:43

No właśnie dlatego czuje że bez zmiany reduktora się nie obejdzie , później pożądna regulacja i czuje że powinien chodzić i żadnego błędu nie wyrzucać. Jaki reduktor polecacie ? Myślałem nad magic jetem miałem go w poprzednim aucie i super się sprawował

#9 OFFLINE   meir

meir
  • 30 postów
  • Dołączył: 27-04-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 22 listopad 2016 - 18:31

tak dzisiaj oglądałem ten redyktor i wydaje mi się większy od silvera zwykłego  ( miałem go kiedyś w aucie ) na dole przy elektrozaworze z filtrem pisze KME RED i chyba jest na przewód 8mm 



#10 OFFLINE   manro

manro
  • 1908 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 23 listopad 2016 - 23:12

tak dzisiaj oglądałem ten redyktor i wydaje mi się większy od silvera zwykłego  ( miałem go kiedyś w aucie ) na dole przy elektrozaworze z filtrem pisze KME RED i chyba jest na przewód 8mm 

Red jest odmianą do mocniejszych silników nawet z turbiną i powinien zaspokoić 200km , ale może w silnikach 2.0. Tak czy inaczej aby ocenić stan zamontowanego reduktora należy sprawdzić spadki z pedałem w podłodze podczas przyspieszania .



#11 OFFLINE   Beton

Beton

    corsiontko A C20XE

  • 148 postów
  • Dołączył: 21-06-2006
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 24 listopad 2016 - 00:30

Ja na Twoim miejscu założył bym Kme Gold i miał święty spokój. A do reduktora od zbiornika pewnie poprowadzone fi6?

Edytowany przez Beton, 24 listopad 2016 - 00:32.

WV Derby `83 G40 -> i wszyscy zostają z tyłu...

#12 OFFLINE   meir

meir
  • 30 postów
  • Dołączył: 27-04-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 listopad 2016 - 18:24

od zbiornika do reduktora idzie fi8 tak że bez problemu ! czekam na kabel żeby sprawdzić spadki ciśnienia itd co tam się dzieje ! jeszcze problem jest z programem do prinsa i czujnikiem temperatury bo jakoś muszę go włączyć w obieg wody na trójniku, bo z tego co czytałem prins nie toleruje innych czujników tylko swój