Uciekajacy czynnik
#1 OFFLINE
Napisany 08 listopada 2016 - 01:33
Silnik:X30XE
Witam klubowiczów
Mam problem z klimą a dokładnie z uciekajacym czynnikiem.
Po nabiciu klima chodzi elegancko przez jakis czas (ok. Miesiąc) a potem to juz tylko kompresor się załacza i po spuszczeniu czynnika zostaje okolo 200gr do odzysku wymienialem wszystkie oringi, chlodnica z innego auta jak nowa, trzyma na 100%, kompresor także już zmieniony z tego samego auta co chłodnica gdzie po roku było 900gr jeszcze. Barwnik jest nabity ale juz 3 razy sprawdzałem kazde laczenie, zaworki do napełniana nowe obydwa, i nic sie nie swieci na zielono
Gdzie jeszcze może mi uciekac czynnik ?
#2 OFFLINE
Napisany 08 listopada 2016 - 04:55
#3 OFFLINE
Napisany 08 listopada 2016 - 06:01
#4 OFFLINE
Napisany 08 listopada 2016 - 21:41
#5 OFFLINE
Napisany 08 listopada 2016 - 22:26
Nie koniecznie ściemnia bo to że jest bezwonny nie oznacza że może źle oddziaływać. Czad też jest bezwonny a zabijaczynnik jest bezbarwny i bezwonny, czyli coś ściemniasz
#6 OFFLINE
#7 OFFLINE
Napisany 09 listopada 2016 - 01:22
#8 OFFLINE
#9 OFFLINE
Napisany 11 sierpnia 2017 - 20:17
Najprawdopodobniej rozszczelnił się parownik. Jest pod panelem środkowym, na dole. Trochę gimnastyki, demontaż pedału gazu i hamulca oraz kolumny kierownicy. Ale da się wymienić samemu.
#10 OFFLINE
Napisany 07 września 2017 - 20:37
ja miałem micro nieszczelność w przewodzie elastycznym biegnącym pod półka akumulatora przy podłużnicy. czynnik schodził w podobnym tempie. wymiana przewodu pomogła.
#11 OFFLINE
Napisany 23 grudnia 2017 - 21:56
Witam W jaki sposób się dobiera oringi do połączeń? Jak mam np. 11mm rurka i otwór 14mm na łączeniu osuszacz-skraplacz, to rozumiem że daje oring mniejszy jak te 11mm i po zewnątrz trochę wiekszy jak 13mm, żeby to docisnęło. To jaki dać oring z tego zestawu allegro 10,00x2,00mm, czy 10,82x1,78mm albo 10,77x2,62mm