Rok:1999
Silnik:2.5 v6
Witam.
Mam pytanie odnośnie lewarka w automacie, podczas gwałtownego przyśpieszania lewarek idzie do tyłu, a podczas hamowania do przodu, czyżby to jakaś poduszka skrzyni czy silnika?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Napisany 04 listopada 2016 - 23:10
Rok:1999
Silnik:2.5 v6
Witam.
Mam pytanie odnośnie lewarka w automacie, podczas gwałtownego przyśpieszania lewarek idzie do tyłu, a podczas hamowania do przodu, czyżby to jakaś poduszka skrzyni czy silnika?
Z góry dzięki za odpowiedź.
Napisany 05 listopada 2016 - 00:07
Napisany 05 listopada 2016 - 00:36
Dlatego czekam, aż ktoś się wypowie co miał to i wymienił to dowiem się która i jaka kasa
Napisany 05 listopada 2016 - 08:29
Napisany 05 listopada 2016 - 14:11
Gdyby to był manual to tak, ale automat??nigdy nie miałem automata, ale objawy jednoznacznie wskazują na uszkodzoną poduszkę skrzyni/silnika
Napisany 05 listopada 2016 - 18:50
to dowiem się która
Niestety, trzeba wejść pod samochód, by dowiedzieć się która poducha się skończyła.
Przecie tam elektronika wszystkim steruje, selektor
Drążek zmiany biegów jest połączony z ASB, więc gdy zespół napędowy się przemieszcza, może zmieniać położenie.
Edytowany przez czeladnik, 05 listopada 2016 - 18:51.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją