Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Prośba o pomoc w kompletacji oryginalnego układu dolotowego


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Jakobs47

Jakobs47
  • 6 postów
  • Dołączył: 22-09-2016
  • Skąd: Skierniewice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 29 październik 2016 - 11:05

Auto: Omega 99r B FL

Silnik: 2.5 v6 X25XE

 

Witam, 

 

Jako iż niedawno kupiłem Omege której poprzedni właściciel był artystą-kombinatorem wyrzucił cały oryginalny dolot i wstawił zamiast niego puchę, z filtrem stożkowym.

Ponieważ uważam że było i jest to bezsensu chciałbym wrócić do oryginalnego dolotu i tutaj poprosiłbym o pomoc w kompletacji wszystkich rur dolotowych tych z czujnikami i bez, do tego obudowa filtra powietrza od jakich modeli pasuje czy tylko od 2.5?

Oprócz tego jeśli mógłby ktoś porobić zdjęcia lub opisać gdzie to wszystko powinno być umiejscowione będę bardzo wdzięczny.

 

  •  




#2 OFFLINE   mvf

mvf
  • 132 postów
  • Dołączył: 24-03-2016
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 październik 2016 - 11:25

Dlaczego uważasz że to było bez sensu?? i co rozumiesz że wyrzucił cały dolot? sam multiram czy przepływke i czujnik temp też?

#3 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3152 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 30 październik 2016 - 17:10

wstawił zamiast niego puchę, z filtrem stożkowym.

puszkę zostaw, tylko ten stożek usuń i daj oryginalną  obudowę filtra



#4 OFFLINE   Jakobs47

Jakobs47
  • 6 postów
  • Dołączył: 22-09-2016
  • Skąd: Skierniewice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 30 październik 2016 - 20:52

Dlaczego uważasz że to było bez sensu?? i co rozumiesz że wyrzucił cały dolot? sam multiram czy przepływke i czujnik temp też?

 

Dlaczego jest to bezsensu? Chyba wystarczająco dużo było pisane na ten temat na forum. Każdy niech robi jak chce, ja uważam że do V-ki jest to rozwiązanie bez większego sensu. Poza tym stożek jest nieosłonięty, wciąga gorące powietrze, mnóstwo syfu i dzieją się cuda. Podjąłem taką decyzje również przez to że strzela mi filtr powietrza, silnik mi się dławi jakby gdzieś było lewe powietrze. Nie mogę w ogóle dojść co się dzieje.

 

 

Obecnie dolot wygląda tak: przepustnica, dwa węże, puszka, od puszki waż do silnika krokowego, wąż z czujnikiem temperatury, przepływka, stożek.

 

puszkę zostaw, tylko ten stożek usuń i daj oryginalną  obudowę filtra

 

Tylko że ta puszka jest ciężka, cała metalowa, pospawana, wisi na wężach luzem, można ją cala podnieść.

 

Załączony plik  1.jpg   30,88K   3 pobrań

Załączony plik  2.jpg   27,16K   3 pobrań

Załączony plik  3.jpg   18,92K   3 pobrań


Edytowany przez Jakobs47, 30 październik 2016 - 22:28.


#5 OFFLINE   mvf

mvf
  • 132 postów
  • Dołączył: 24-03-2016
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 31 październik 2016 - 08:18

W takim razie moim zdaniem najlepszym rozwiązaniem jest zamiast stożka wsadzić oryginalny filter puszkę umocować i zostawić.

#6 OFFLINE   Adasko12222

Adasko12222
  • 64 postów
  • Dołączył: 17-09-2016
  • Skąd: Ciechanow
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 08 grudzień 2016 - 06:24

Ja tak mam tylko bez stozka. Chodzi pieknie , rezonator powietrza zostaw tylko stozek wywal badz go dobrze zaslon i daj mu duzo zimnego powietrza .