Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

Dodatkowe wskaźniki


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   awa-technik

awa-technik
  • 52 postów
  • Dołączył: 04-10-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 październik 2016 - 19:38

Witam wszystkich zainteresowanych.

W związku z tym, że popielniczka była zbędnym dodatkiem w moim aucie to postanowiłem miejsce po niej jakoś sensownie wykorzystać. Ostatecznie zamontowałem dodatkowe wskaźniki

- podciśnienie 

- ładowanie

- ciśnienie doładowania

Wnętrze wraz ze skróconym lewarkiem prezentuje się o wiele lepiej

 

 

Załączone pliki

  • Załączony plik  1.jpg   34,85K   11 pobrań




#2 OFFLINE   Dreed

Dreed

    Ciiiiiiii.....

  • 1579 postów
  • Dołączył: 15-02-2007
  • Skąd: Susz / Gdańsk
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 23 październik 2016 - 20:51

a coś więcej na ten temat? np gdzie podpinałeś czujniki? skąd brałeś zasilanie oświetlenia tych wskaźników? masz jeszcze jakieś inne zdjęcia?

 

ja u siebie ładowanie mam w ten sposób:

 

d91fe94df7.gif



#3 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 23 październik 2016 - 20:54

tak trochę niezbyt te wskaźniki, co prawda montaż pierwsza klasa, ale na moje są one za nisko - słaba czytelność

#4 OFFLINE   awa-technik

awa-technik
  • 52 postów
  • Dołączył: 04-10-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 23 październik 2016 - 21:39

Wskaźniki kupione na znanym portalu all... . Średnica 52 mm doskonale wpisuje się w panel popielniczki co potwierdza efekt na zdjęciu. Co do podłączenia to wskaźnik ładowania (woltomierz) podłączony bezpośrednio do gniazda zapalniczki. Samo gniazdo po lekkiej korekcie wylądowało koło dźwigni ręcznego i po prawej stronie tunelu. Foty później dołączę. Wskaźnik podciśnienia (vacum) wpięty bezpośrednio w magistralę. Wskaźnik doładowania (boost) odczyty pobiera wprost z kolektora ssącego. Po demontażu podszybia w lewej części auta znajduje się gumowa zaślepka - korek w grodzi przez którą przełożyłem wężyki do kabiny. Wskaźniki są mechaniczne. Podświetlenie wskaźników wpięte w instalację podświetlenia popielniczki, dzięki temu można ściemniać i rozjaśniać z całym podświetleniem.

Żarówki podświetlenia 12V - dawały po oczach więc po kombinacjach z amperami włożyłem 24V i jest ok. Co do czytelności to cóż można napisać wg mnie jest ok. Co prawda nie są w polu widzenia ale są duże i czytelne.



#5 OFFLINE   Phantom

Phantom

    łututututut

  • 1152 postów
  • Dołączył: 21-10-2008
  • Skąd: Wrocław
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 24 październik 2016 - 08:49

z tych trzech montowanych jedynie doładowanie powinno być w najbardziej widocznym miejscu. Reszta nie jest az tak istotna. Sam montaz ok.

Ja mam na słupku lewym - afr, egt i doladowanie. obok radia kolo tc mam temp oleju. Domin wywalil srodkowe kratki nawiewu i tam ma wstawione.



#6 OFFLINE   awa-technik

awa-technik
  • 52 postów
  • Dołączył: 04-10-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 październik 2016 - 22:05

Wg mnie najważniejszy w  silniku m57 to podciśnienie,  reszta to ozdoba. Ale to kwestia indywidualnego wyboru. Niżej kilka fotek związanych z przeróbką. 

Załączone pliki


Edytowany przez awa-technik, 26 październik 2016 - 22:07.