Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

kupuje 3.0 lub 3.2


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
101 odpowiedzi na ten temat

#1 Guest_sunnychris_*

Guest_sunnychris_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 13 stycznia 2008 - 01:32

:komp: na poczatek zapytam ile pali, czy mozna lac do nich rzepak i co bys wybral :tere-fere:

a tak powaznie, przerabialem juz spora ilosc aut i ogolnie wiem gdzie palce wlozyc i na co patrzec.... ale moze jest jakas typowa bolaczka tych silnikow ??

Czy to prawda ze jak padnie ten smieszny kolorowy wyswietlacz to jest kaplica ( drogie ASO, przekladane nie chca chodzic ?? )

W sumie to tak calkiem na powaznie bede szukal jak sie pozbede obecnego pudelka... wiec mysle ze z miesiac jeszcze zejdzie... ale moze ktos ma namiar na jakies ladne "C" z V6 ?? Czytalem ze jest jakis magik ze swinoujcia co ciaga ladne okazy... ma ktos na niego namiary ?

#2 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 stycznia 2008 - 08:41

Co prawda szukasz z ostatnich lat produkcji ale tu mam ciekawy okaz. Opel Omega 3.0 Irmscher. Znam ten samochód osobiście i mogę powiedzieć, że jest w idealnym stanie. Co prawda ostatnie pół roku jeździł (mało!) nowy właściciel ale poprzedni, kolega z Gdańska, dmuchał chuchał i pieścił ślicznotkę. Wszystko na bieżąco wymieniane itp itd.

Z tego co mi wiadomo to po jednej stronie obydwoje drzwi były wymieniane. Na nowe, nie szpachlowane. Ale to tylko otarcie parkingowe. I lewy tylny błotnik, spadła antena CB ;)


Czy to prawda ze jak padnie ten smieszny kolorowy wyswietlacz to jest kaplica ( drogie ASO, przekladane nie chca chodzic ?? )

Nie tylko ;) Większość części do 3.2 to tylko ASO :( Ja bym szukał 3.0

#3 Guest_sunnychris_*

Guest_sunnychris_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 13 stycznia 2008 - 09:12

z tymi ostatnimi latami produkcji to nie jest najwazniejsze... dla mnie zawsze #1 byl stan techniczny, wiek i przebieg licznikowy traktowalem jako sprawe drugorzedna.

Zobaczymy jak pojdzie mi ze sprzedaza cytrynki, jak auto jeszcze bedzie czekalo na wlasciciela to napewno sie nim zainteresuje :twisted:

Naprawde powinienem odposcic sobie 3.2 ?? Nie to ze sie upieram ze taki chcem... ale kilka ladnych widzialem przegladajac allegro itp. i nie chcialbym ich odrzucac juz na starcie...

#4 OFFLINE   piotr027

piotr027

    Dwie Omegi-jedna Edytki

  • 604 postów
  • Dołączył: 13-05-2006
  • Skąd: Krotoszyn
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 13 stycznia 2008 - 12:16

sunnychris, jednak wracasz do Omegi............ :mrgreen:

#5 OFFLINE   jaroslawamg

jaroslawamg
  • 4 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: GDAŃSK

Napisany 16 stycznia 2008 - 18:28

Witaj! Już od kilku lat sprowadzam wraz z kuzynem ze świnoujścia omegi! Od jakiś dwóch lat tylko modele C . Model 3.2 jest równie a nawet lepszy od 3.0 i nie musisz się go wcale obawiać jednak powinieneś bardziej zwracać uwagę na przebiegi.Te wozy nie lubią mieć trzystu i więcej tysięcy na liczniku bo wtedy sypią się i to nie zle. Jednak sprowadzenie takiej z małym przebiegiem i tylko przez Ciebie wymarzonym kolorze i wyposażeniu nie sprawi nam żadnego problemu. Zapraszam Cię na rozmowę jeżeli zdecydujesz się na kupno.Na pewno sprostamy twoim wymaganiom. Pozdrawiam serdecznie
kontakt e-mail- jaroslaw.amg@wp.pl

JAREK Z GDAŃSKA

#6 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 stycznia 2008 - 21:23

Czy to prawda ze jak padnie ten smieszny kolorowy wyswietlacz to jest kaplica ( drogie ASO, przekladane nie chca chodzic ?? )

Da sie wymienic i zalozyc od innej omegi taki sam, ale trzeba wyslac do konkretnej firmy i zakoduja na nowo radio z wyswietlaczem. Wiem bo wlasnie tez mielismy taki problem w aucie mojego taty i jutro powinien mi juz przyjsc na nowo zakodowany z radiem. Troche trwalo zanim znalalzem kompetentna firme, ktora to zrobi ( dzieki dla kolegi beasta za pomoc ). Zaden salon opla tego ni zrobi.

Mam porownanie miedzy 3.0 i 3.2 i jak mialbym ci doradzac to bierz 3.2 ( jest szybsze :) ) i nie ma problemu z krowkowcem i kablami WN. Jednym problemem moga byc katy i sondy :wink:

#7 OFFLINE   Łobuz

Łobuz
  • 686 postów
  • Dołączył: 10-11-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 stycznia 2008 - 21:35

Mam porownanie miezy 3.0 i 3.2 i jak mialbym ci doradzac to bierz 3.2


I jak Ci się bryczka sprawuje ogólnie, bo ja tez chcę kupić taki model??????? tylko ciężko coś trafić :???:

#8 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 16 stycznia 2008 - 22:02

I jak Ci się bryczka sprawuje ogólnie, bo ja tez chcę kupić taki model??????? tylko ciężko coś trafić

Napisalem ci na priv, zeby nie zasmiecac watku.

#9 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 stycznia 2008 - 16:37

Może tą ;)
http://aukcjewp.wp.p...?item=294734057

#10 Guest_sunnychris_*

Guest_sunnychris_*
  • Dołączył: 01-01-1970

Napisany 17 stycznia 2008 - 17:27

swietna, wiesz cos wiecej o niej... czy poprostu znalazles ogloszenie ?? Poki nie sprzedam swojego pudelka nie jezdze nic ogladac... :evil:

#11 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 17 stycznia 2008 - 17:34

Po prostu... znalazłem... :roll:

#12 OFFLINE   jaroslawamg

jaroslawamg
  • 4 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: GDAŃSK

Napisany 21 stycznia 2008 - 15:15

Cześć sunnychris :!: Mam już dla Ciebie 3.2 w sedanie.Granacik w jasnej skórze :razz:
Opja absolutnie pełna!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! więcej info przez maila - jaroslaw.amg@wp.pl
Jakby ktoś chciałby oryginalnego imscher 02rok 2.5DTI kombi srebrny z szarą skórą,
alu 18tki (wszystko tak jak wyszło z salonu) alu kierownica z poduszką.po prostu org. IRMSCHER to proszę o maila. Autka przywiozę w ten weekend do kraju.Pozdro!

#13 OFFLINE   Łobuz

Łobuz
  • 686 postów
  • Dołączył: 10-11-2007
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 29 stycznia 2008 - 19:36

Mam już dla Ciebie 3.2 w sedanie.Granacik w jasnej skórze


już nie ma bo stoi u mnie w garażu :yes_yes: to jest wszystko mająca Omega 3,2 l :wink: w super stanie polecam kolege Jarka :wink: dobre auta nagrywa.

#14 OFFLINE   jaroslawamg

jaroslawamg
  • 4 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: GDAŃSK

Napisany 30 stycznia 2008 - 07:21

:smile: Cieszę się że Jesteś zadowolony!!! Pozdrawiam serdecznie i
i jeszcze jedno :smile: Pamiętaj że kupione ode mnie autko zawsze! przyjmuję w rozliczeniu przy następnym zakupie. Życzę szerokiej drogi i ogromnych wrażeń z tych 220KM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Jeżeli ktoś szuka omegi C swoich marzeń to zapraszam- jaroslaw.amg@wp.pl :wink:
jaroslawamg

#15 OFFLINE   jaroslawamg

jaroslawamg
  • 4 postów
  • Dołączył: 24-07-2007
  • Skąd: GDAŃSK

Napisany 01 lutego 2008 - 07:41

:smile: Witam panowie. Jak ktoś jest chętny to jutro będą już w kraju takie autka jak
(oczywiście omegi) kombi3.2V6 2002 rok srebrna w pełnej pocji/czarna skóra
cena bomba!!!! tylko 26tys zł na rękę!!!!!!!!!!!! oraz--
czarny sedan 2.5DTI kremowa skóra pełna opcja desing edition 1rej 2002
za 35tyś
zainteresowani proszę pisać na jaroslaw.amg@wp.pl :smile:
POZDRAWIAM WSZYSTKICH :mrgreen:
jaroslawamg

#16 OFFLINE   eprom

eprom
  • 16 postów
  • Dołączył: 09-06-2008
  • Skąd: Suwałki

Napisany 11 czerwca 2008 - 19:29

Witam,
Ja stoję przed zakupem omegi B FL z 99r, z silnikiem 3.0 V6 manual, samochód ma przejechane 212 tys km, serwisowane regularnie w autoryzowanym serwisie - książka serwisowa - ostatni wpis 170 tys km. W sobotę prawdopodobnie wybiorę się do oopla sprawdzi te autko. Na co zwróci szczególną uwagę, pono jakieś dekielki przeciekają coś znajomy mi mówił, chyba chodziło o pokrywy zaworów, czy to prawda, czy to coś poważnego, jakie koszta naprawy? Silnik zamierzam zagazować. Czy dla takiego silnika 212 tys km to spory przebieg? Ile takie silniczki średnio wytrzymują ?

#17 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 czerwca 2008 - 20:07

pono jakieś dekielki przeciekają coś znajomy mi mówił, chyba chodziło o pokrywy zaworów, czy to prawda, czy to coś poważnego, jakie koszta naprawy?

Koszt około 1000 zł + robocizna, wada fabryczna, większosć się z tym boryka, wcześniej lub później.


Czy dla takiego silnika 212 tys km to spory przebieg?

Nie. Jak na bieżaco wymieniany olej filtry to 500 tys spokojnie zrobi.

#18 OFFLINE   _Maciek_

_Maciek_
  • 465 postów
  • Dołączył: 20-11-2007
  • Skąd: Warszawa

Napisany 11 czerwca 2008 - 20:15

Ile takie silniczki średnio wytrzymują ?


To zależy jak i przez kogo był (i będzie) użytkowany...

Pozdr.
M.

#19 OFFLINE   lendio

lendio
  • 3 116 postów
  • Dołączył: 02-07-2006
  • Skąd: PODKARPACIE
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 czerwca 2008 - 20:52

Koszt około 1000 zł + robocizna, wada fabryczna, większosć się z tym boryka, wcześniej lub później.

Maro 1000tys to wtedy jak sa juz popekane i trzeba je zmienic na nowe. Samo uszczelnienie jakies 200zł uszczelki z robocizna ( ja placilem 180 za uszczelnienie 2 pokryw)

#20 OFFLINE   Maro

Maro
  • 4 000 postów
  • Dołączył: 12-05-2006
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 1.8 18NV gaźnik

Napisany 11 czerwca 2008 - 20:56

Rzadko kiedy samo uszczelnienie pomaga ;)
Chcę kolegę trochę podstresować :p