jest o,57V ale poza tym żadnych zmian ani w parametrach ani w pracy
daj jakiś scren z parametrów
gniazda świec suche?
https://drive.google...LUlaa3BYQ3Jid0U
mój chodził tak
Edytowany przez robert514, 07 maja 2017 - 16:57.
Napisany 07 maja 2017 - 16:48
jest o,57V ale poza tym żadnych zmian ani w parametrach ani w pracy
daj jakiś scren z parametrów
gniazda świec suche?
https://drive.google...LUlaa3BYQ3Jid0U
mój chodził tak
Edytowany przez robert514, 07 maja 2017 - 16:57.
Napisany 07 maja 2017 - 17:18
Jutro zrobie screeny bo niestety z techa korzystam, mój chodzi dokładnie jak w pierwszym poście
Napisany 08 maja 2017 - 17:27
Zdjęcia z parametrami
silnik nie rozgrzany, TPS ma 60mV, no i przepływka pokazuje dużo, ale to może być od niedomkniętej przepustnicy
Napisany 08 maja 2017 - 18:37
tak bo żeby było 57mv muszę ręką dopchnąć ją, żeby istawić ok musze przepustnice zdjąć, ale jak jest 57mv nic się nie zmienia i właśnie nie wiem dlaczego przepływka tak pokazuje dużo
Napisany 08 maja 2017 - 18:49
coś z prawą stroną się dzieje, może jakaś lewizna powietrza ( czwarty scren 145 steps )
Napisany 09 maja 2017 - 11:40
lewizny nie ma, wymieniłem wszystkie uszczelki na kolektorach, dolot przejrzany, psikałem samostartem gdzie mogłem i zero reakcji
Napisany 10 maja 2017 - 13:35
LOOP 1 INTEGRATOR i LOOP 2 INTEGRATOR rosną w mare jak skaczą obroty i spadają 128, jakieś pomysły?
Napisany 10 maja 2017 - 14:09
zakładałem z 3.0 na 100% dobrą, w 3.0 jest ok i tak samo moja jest ok w 3.0
Napisany 10 maja 2017 - 14:18
no to przepustnica nie trzyma, gdzieś to powietrze wchodzi pokazane na przepływce
Napisany 13 maja 2017 - 12:03
Może kolektor ssący zmienic, ma ktoś może jakieś pomysły?