Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Nierówno pracuje silnik i ganie 2,5 V6


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   lukaszbia

lukaszbia
  • 87 postów
  • Dołączył: 19-07-2014
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 października 2016 - 08:33

Rok:1996
Silnik: 2,5 V6

 

Mam problem, przewalilem tematy ale nie znalazlem przyczyny.

 

Silnik im cieplejszy tym ma wieksze machniecia wolnych obrotow, a jak zlapie temperature to chwile popracuje i gasnie, w czasie jazdy przy ruszania mocno przerywa, po odpieciu kostki czujnika polozenia przepustnicy pracuje normalnie, czujnik z przpustnica wymienilem jest to samo, nie ma bledow aha i jak zgasnie ma problemy z odpaleniem, czy mozliwe jest ze pada czujnik polozenia walu i nie pokazuje bledu??





#2 OFFLINE   pers58

pers58
  • 419 postów
  • Dołączył: 04-04-2009
  • Skąd: TYCHY
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 października 2016 - 13:29

czy mozliwe jest ze pada czujnik polozenia walu i nie pokazuje bledu??

Możliwe,mi jak padł cpw to błędu nie pokazało. 



#3 OFFLINE   mvf

mvf
  • 141 postów
  • Dołączył: 24-03-2016
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 01 października 2016 - 13:37

Kuzyn w vektrze 2,5 jak kupił zamiennik cpw przy swapie to sie tak samo działo. 



#4 OFFLINE   wojtas25

wojtas25
  • 12 postów
  • Dołączył: 11-11-2007
  • Skąd: Brodnica
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 10 października 2016 - 23:34

Bardzo możliwe że cpw, jednak polecam kupić oryginał, bo ciężko o dobry zamiennik

#5 OFFLINE   Pabloo

Pabloo
  • 388 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 października 2016 - 11:41

Rok:1996
Silnik: 2,5 V6

 

Mam problem, przewalilem tematy ale nie znalazlem przyczyny.

 

Silnik im cieplejszy tym ma wieksze machniecia wolnych obrotow, a jak zlapie temperature to chwile popracuje i gasnie, w czasie jazdy przy ruszania mocno przerywa, po odpieciu kostki czujnika polozenia przepustnicy pracuje normalnie, czujnik z przpustnica wymienilem jest to samo, nie ma bledow aha i jak zgasnie ma problemy z odpaleniem, czy mozliwe jest ze pada czujnik polozenia walu i nie pokazuje bledu??

 

W moim przypadku uszkodzenie czujnika położenia wału objawiało się niemożliwością uruchomienia rozgrzanego silnika. Błędu na kompie nie pokazywał, ale o dziwo przy zastosowaniu metody wciśniętego gazu i hamulca "wymrugał" go. Po wymianie wszystko wróciło do normy.



#6 OFFLINE   lukaszbia

lukaszbia
  • 87 postów
  • Dołączył: 19-07-2014
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 20 października 2016 - 12:32

Czujnik jeszcze nie wymieniony ale już nie gaśnie, za to jak zimny obroty sa na poziomie 1000 a jak sie nagrzeje 1400-1500 ale sie "woza", co ciekawe pokazuje strasznie dużo zasysanego powietrza przy 1400 obr.min 24-26 kg/h, przepływomierz podstawiony ze sprawnego auta i to samo, jakieś ktoś może ma pomysły??



#7 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 30 października 2016 - 14:47

Lewe powietrze sprawdzales ?

Krokowca tez bym przeczyscil na wszelki wypadek



#8 OFFLINE   lukaszbia

lukaszbia
  • 87 postów
  • Dołączył: 19-07-2014
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 30 października 2016 - 16:11

wszystko rozebrane poczyszczone sprawdzone i to samo

 

Nikt nic nie podpowie gdzie szukać przyczyny wysokich obrotów po nagrzaniu???


Edytowany przez lukaszbia, 04 listopada 2016 - 20:31.