Demontaż chłodnicy spalin 2.5 DTI - jak to zrobić?
#1 OFFLINE
Napisany 26 września 2016 - 20:45
#2 OFFLINE
Napisany 27 września 2016 - 05:00
#3 OFFLINE
Napisany 27 września 2016 - 05:30
Edytowany przez exequtor, 27 września 2016 - 05:33.
#4 OFFLINE
Napisany 27 września 2016 - 05:37
#5 OFFLINE
Napisany 27 września 2016 - 08:34
Wszystko jest na forum, wystarczy poszukać.Koledzy jakieś linki lub wymiaru do zaślepka i flansz muszę u siebie też zastępstwo egr
Troche w tym temacie jest
http://forum.omegakl...92084-25-dti-zaślepienie-egr-i-pytanie-o-podciśnienie/
Zaślepki w kolektorze już mam.Dolot i czyszczenie filterka masz w sprawdzonych poradach silniki.
Jak przerobiłeś dolot?
Co to i gdzie jest filterek od turbo i jak to się czyści?
Czyli jak będę jeździł z tą niezaślepioną chłodnicą to nic się nie stanie?
Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Ja zrobilem okolo 700km na zlot OE i do dom i nic sie nie dzieje, wszystko ok
Nawet na zlocie Olgierd podpial mi op-com i zadnych bledow nie bylo
#6 OFFLINE
Napisany 29 września 2016 - 19:05
Ok, dzięki za pomoc!
A jeszcze mam takie pytanie, właśnie w związku z wywaleniem EGR, mam pytanie co do magistrali pod kolektorem. Czy mogę bez żadnych konsekwencji, odłączyć dwie elekryczne kostki co idą do kolektora? W sensie wywalić całkiem, taką jedną kostkę z podciśnieniami co idzie do takiej gruchy co jest na kolektorze?
#7 OFFLINE
Napisany 30 września 2016 - 08:34
Czy nie wystarczy zaślepienie wężyka podciśninia sterujęcego zaworem EGR ?