Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wał od 2.5 do 3.0 ?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
8 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Adasko12222

Adasko12222
  • 64 postów
  • Dołączył: 17-09-2016
  • Skąd: Ciechanow
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 września 2016 - 08:48

Rok:1999
Silnik:3000

Podejdzie wał od 2.5 manual do 3.0 manual ?



#2 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 września 2016 - 09:02

Tak. Podejdzie z wszystkich silników poza 2.0



#3 OFFLINE   mvf

mvf
  • 141 postów
  • Dołączył: 24-03-2016
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 września 2016 - 09:44

A w 2.5 jest tak samo kiepski wał jak w 3.0?



#4 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 września 2016 - 11:43

A w 2.5 jest tak samo kiepski wał jak w 3.0?

Wal korbowy
Luz osiowy 0.01 do 0.76 mm
 
Średnica czopów głównych
 
standard 67.980 do 67.996 mm
1-szy podwymiar (0.25 mm) 67.730 do 67.746 mm
2-gi podwymiar (0.5 mm) 67.480 do 67.496 mm
 
Średnica czopów korbowodowych:
2.5 V6
standard 48.971 do 48.990 mm
1-szy podwymiar (0.25 mm) 48.721 do 48.740 mm
2-gi podwymiar (0.5 mm) 48.471 do 48.490 mm
 
3.0 V6
standard 53.971 do 53.990 mm
1-szy podwymiar (0.25 mm) 53.721 do 53.740 mm
2-gi podwymiar (0.5 mm) 53.471 do 53.490 mm
 
Owalność czopów 0.04 mm
Stożkowatość czopów 0.04 mm
Owalność walu korbowego mniej niż 0.03 mm
Współosiowość czopów głównych 0.014 do 0.043 mm
Współosiowość czopów korbowych 0.010 do 0.061 mm

Edytowany przez robert514, 25 września 2016 - 11:46.


#5 OFFLINE   machony79

machony79

    przygoda z Omegą trwała 8.5 roku

  • 4 668 postów
  • Dołączył: 04-08-2006
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 września 2016 - 13:08

mowa o wale napędowym a nie korbowym



#6 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 września 2016 - 15:18

mowa o wale napędowym a nie korbowym

chyba korbowym, bo kolega zatarł silnik, ale może uściśli, bo tak to interpretujemy



#7 OFFLINE   Adasko12222

Adasko12222
  • 64 postów
  • Dołączył: 17-09-2016
  • Skąd: Ciechanow
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 września 2016 - 16:55

Chodzi o wał napędowy od skrzyni do dyfra

#8 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 25 września 2016 - 17:22

Chodzi o wał napędowy od skrzyni do dyfra

i wszystko jasne :D



#9 OFFLINE   Adasko12222

Adasko12222
  • 64 postów
  • Dołączył: 17-09-2016
  • Skąd: Ciechanow
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 września 2016 - 19:51

Może ktoś zrobi zdjecie od spodu jak ma byc zamocowana podpora wału bo u mnie jest bardzo blisko tunelu ok 1 cm a z drugiej strony 5 cm