Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zmiana 3.0 na 2.5


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   mvf

mvf
  • 141 postów
  • Dołączył: 24-03-2016
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 września 2016 - 20:42

Rok: 00 
Silnik: 3.0

 

Witam czy po zmianie bloku z 3.0 na 2.5 z osprzętem, wałkami, głowicami od 3.0 będzie duży spadek mocy? 

zatarłem dzisiaj kluskę a mam tanio pewny silnik z calibry nie chce tez szukac niepewnego 3.0. 





#2 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 września 2016 - 21:23

około 20 KM :)



#3 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 24 września 2016 - 22:28

momentu strasznie ubędzie



#4 OFFLINE   mvf

mvf
  • 141 postów
  • Dołączył: 24-03-2016
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 września 2016 - 09:57

A ze tak zapytam z innej beczki moze sie wał nie obracać przez przeskoczony rozrząd? 



#5 OFFLINE   dudek840

dudek840
  • 161 postów
  • Dołączył: 17-11-2008
  • Skąd: częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 września 2016 - 15:33

Wedłóg mnie jak najbardziej tak. Przeskoczony rozrzad= krzywka na walku w zlym czasie co skutkuje otwarciem zaworu w zlym momencie a to z kolei prowadzi do spotkania zaworu z tlokiem przez co nie mozesz obrucic walem

#6 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 25 września 2016 - 18:35

jak się blokuje o zawór to jest szansa że głowice przeżyły

chyba że uwaliło grzyba i w cylindrze stoi

załóż sprawny pasek i sprawdź



#7 OFFLINE   mvf

mvf
  • 141 postów
  • Dołączył: 24-03-2016
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 września 2016 - 21:47

Tyle ze pasek nie pękł. 

Jutro go zrzucę i zobaczę Czy się wał obraca. 


Edytowany przez mvf, 25 września 2016 - 21:59.


#8 OFFLINE   mvf

mvf
  • 141 postów
  • Dołączył: 24-03-2016
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 26 września 2016 - 18:33

Dzisiaj zdjąłem pasek i nadal nie idzie przekręcić wałem pasek był naciągnięty więc raczej rozrząd nie przeskoczył. 

 

Będę wyciągał silnik jak będzie najlepiej? i czy latwiej będzie go wytargać z skrzynią czy bez?