Rok: 00
Silnik: 3.0
Witam czy po zmianie bloku z 3.0 na 2.5 z osprzętem, wałkami, głowicami od 3.0 będzie duży spadek mocy?
zatarłem dzisiaj kluskę a mam tanio pewny silnik z calibry nie chce tez szukac niepewnego 3.0.
Napisany 24 września 2016 - 20:42
Rok: 00
Silnik: 3.0
Witam czy po zmianie bloku z 3.0 na 2.5 z osprzętem, wałkami, głowicami od 3.0 będzie duży spadek mocy?
zatarłem dzisiaj kluskę a mam tanio pewny silnik z calibry nie chce tez szukac niepewnego 3.0.
Napisany 25 września 2016 - 09:57
A ze tak zapytam z innej beczki moze sie wał nie obracać przez przeskoczony rozrząd?
Napisany 25 września 2016 - 15:33
Napisany 25 września 2016 - 18:35
jak się blokuje o zawór to jest szansa że głowice przeżyły
chyba że uwaliło grzyba i w cylindrze stoi
załóż sprawny pasek i sprawdź
Napisany 25 września 2016 - 21:47
Tyle ze pasek nie pękł.
Jutro go zrzucę i zobaczę Czy się wał obraca.
Edytowany przez mvf, 25 września 2016 - 21:59.
Napisany 26 września 2016 - 18:33
Dzisiaj zdjąłem pasek i nadal nie idzie przekręcić wałem pasek był naciągnięty więc raczej rozrząd nie przeskoczył.
Będę wyciągał silnik jak będzie najlepiej? i czy latwiej będzie go wytargać z skrzynią czy bez?