Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Valtec wymiana


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
29 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 01 września 2016 - 21:13

Odstojnik w instalacji??


Dodany obrazek


#22 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 01 września 2016 - 23:11

ten odstojnik to po prostu filtr fazy lotnej który " odfiltrowuje" olej z gazu.
Wpisz sobie w Google Alex Ultra 360 i będziesz wiedział o co chodzi

#23 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 03 września 2016 - 06:17

Aaa... już kumam, czyli na zasadzie zwykłej "czaji" wg. mnie kolejny grat pod maską od gazowni :p ale to tylko moje zdanie :p :)


Dodany obrazek


#24 OFFLINE   zeta198

zeta198
  • 147 postów
  • Dołączył: 22-03-2015
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 03 września 2016 - 13:15

Tata kiedyś miał kiedyś  podobny filtr zamontowany. Wkład wymieniał co 7-10 tyś km. Autem na gazie zrobił jakieś 120 tyś km. Jak się wymieniało ten filtr to faktycznie czasem było tam pełno oleistego szlamu ale nie było tak zawsze. Ilość tego syfu chyba zależał od rodzaju tankowanego gazu. Minusem takiego filtra z odstojnikiem jest to, że przez 120 tyś km wymieniłem 2 lub 3 razy całą obudowę bo się gwinty zrywały.



#25 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 września 2016 - 23:50

no jak tam są śruby M5 to chyba logiczne, że nie dowala się tego na chama

#26 OFFLINE   Aros

Aros

    3.7 + LSD :D

  • 1 764 postów
  • Dołączył: 03-06-2011
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega A
  • Silnik: 3.6i 24v C36GET Lotus Omega

Napisany 04 września 2016 - 06:50

Tosz to plastik :p


Dodany obrazek


#27 OFFLINE   lukaszbia

lukaszbia
  • 87 postów
  • Dołączył: 19-07-2014
  • Skąd: Białystok
  • Województwo: podlaskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 25 września 2016 - 19:53

A ja polecam KEIHIN-y głośne, może troche drogie ale dorzywicie :D



#28 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 25 września 2016 - 22:18

gówno dożywocie, to już nie to co kiedyś.
To ja już wolę baraki, cena to 40% keihinów a równie dobre

Tosz to plastik :p

a wcale nie, są wgrzane mosiężne nakrętki

#29 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 02 października 2016 - 10:46

Koledzy a jezdzi ktos oprocz mnie na hanach czerwonych w 3.0. Ja już pare tysięcy zrobiłem, jezdzi dobrze tylko przy bucie sondy ubogie ale mocy nie brakuje. I po przelaczeniu na gaz kuleje silnik pare sekund zimny i cieply, przy kazdych obrotach ale to nie wiem od czego.



#30 OFFLINE   manro

manro
  • 1 909 postów
  • Dołączył: 09-07-2007
  • Skąd: WARSZAWA
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 02 października 2016 - 20:24

Koledzy a jezdzi ktos oprocz mnie na hanach czerwonych w 3.0. Ja już pare tysięcy zrobiłem, jezdzi dobrze tylko przy bucie sondy ubogie ale mocy nie brakuje. I po przelaczeniu na gaz kuleje silnik pare sekund zimny i cieply, przy kazdych obrotach ale to nie wiem od czego.

To już wiesz że czerwone doprowadzają 3,0 do remontu głowic?