Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Omega 2,6 V6 ciężko zapala


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
31 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 04 wrzesień 2016 - 20:26

u mnie coś podobnego się pojawiło

trzeba kręcić z 3-4s albo zapali od strzała

co ciekawe u znajomego w 3.2 ale z elektryką od c25xe(pompa/wtryski y32se) jest podobnie, albo pokręci albo od pierwszego obrotu

jak pomorze zaworek to zostaje tylko wymiana pompy na nową bo nic innego nie ma żeby trzymało ciśnienie



#22 OFFLINE   port2000

port2000
  • 78 postów
  • Dołączył: 02-06-2010
  • Skąd: Gniezno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 04 wrzesień 2016 - 20:55

barteklodz na początku też tak miałem, że co jakiś czas ciężko zapalał ale z czasem było coraz gorzej aż teraz za każdym razem po kilkugodzinnym postoju, ja już pompę podmieniałem i nic się nie zmieniło, zaczynam zastanawiać się czy to na pewno jest związane z ciśnieniem.....


Edytowany przez port2000, 05 wrzesień 2016 - 15:16.


#23 OFFLINE   port2000

port2000
  • 78 postów
  • Dołączył: 02-06-2010
  • Skąd: Gniezno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 06 wrzesień 2016 - 06:15

Panowie mam złą wiadomość, wymieniłem:

pompkę paliwa,

filtr paliwa,

listwę wtryskową i założyłem zaworek zwrotny, efektów brak....



#24 OFFLINE   itom

itom
  • 25 postów
  • Dołączył: 03-05-2016
  • Skąd: NDZ
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 06 wrzesień 2016 - 15:47

Zostaje masa na ecu lub przekazniki Push by Xperia Z

#25 OFFLINE   port2000

port2000
  • 78 postów
  • Dołączył: 02-06-2010
  • Skąd: Gniezno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 06 wrzesień 2016 - 19:17

mam nową wizję, zakręcam gaz na butli, wypalam go z układu i zdejmuję klemę z aku na 1 godzinkę !!!!!!!!!!!!!



#26 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 07 wrzesień 2016 - 20:31

to mamy podobnie

u mnie jeszcze wpadnie nowa cewka bo zaczął się trząść jak dobrze działające R4



#27 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 08 wrzesień 2016 - 23:27

wpadła nowa cewka i przy okazji 3 wtryskiwacze lpg

pali z pół obrotu  :smiech:



#28 OFFLINE   port2000

port2000
  • 78 postów
  • Dołączył: 02-06-2010
  • Skąd: Gniezno
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 10 wrzesień 2016 - 09:47

no właśnie, wtryskiwacze gazowe to jest problem w moim przypadku, a nie układ zasilania w Pb, zakręciłem gaz na butli i za każdym razem auto pali od strzała, otworzyłem gaz, zrobiłem test z szklanką wody i wszystko się wyjaśniło......

na szczęście wszystko sam ogarnąłem bo pewnie u mechanika troszkę by to kosztowało.



#29 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 10 wrzesień 2016 - 19:46

u mnie klękła cewka 1-3-5, gaz odpinałem i bez zmian, a wtryski wymieniłem gdyż 1 z 3 miał wadę i źle dawkował co powodowało lekki rozjazd banków, różnica 0.2-0.4ms, teraz jest 0.0-0.1ms różnicy 

 

2-4-6 wymieniałem w tamtym roku, na dwóch nowych nie to auto, skrzynia tez dużo płynniej działa



#30 OFFLINE   grzegorz.b

grzegorz.b
  • 18 postów
  • Dołączył: 09-04-2016
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 13 marzec 2017 - 00:03

Kup zaworek kierunkowy i wstaw go gdzies na zasileniu pod maska, moze Ci robi cofke, u mnie to pomoglo i pali od strzala nawet po tyg postojuMozesz podmienic tez regulator cisnienia jak zaworek nie pomoze ;)Push by Xperia Z

Witam. Mam podobny problem, długo kręci zanim odpali 5-7 sekund. Chciałbym wstawić zawor kierunkowy jak najbliżej listwy wtryskowej ale węże w komorze silnika są w oplocie. Czy jest tam gdzieś miejsce, gdzie mogę ten zawór wpiąć?


Edytowany przez grzegorz.b, 16 marzec 2017 - 23:15.


#31 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 15 marzec 2017 - 20:29

sprawdź zaworek na listwie paliwowej

taki jak w kole

jak przepuszcza będzie problem z paleniem



#32 OFFLINE   Dawidson001

Dawidson001
  • 98 postów
  • Dołączył: 12-02-2009
  • Skąd: Galewice
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 19 marzec 2017 - 11:28

Problem z odpalaniem w moim przypadku był powodem nieszczelnego Reduktora LPG.Gaz który pozostawał w instalacji przedostawał się przez nieszczelną membranę  i przy odpalaniu auto świrowało bo dostawało częściowo Gaz-Paliwo jednocześnie.Wystarczyło podmienić reduktor by problem znikł. Prosty sposób na sprawdzenie to najlepiej (najszybciej) odpięcie zasilania zaworu na butli LPG i macie jasność czy instalacja wam robi problem czy nie... 


Edytowany przez Dawidson001, 19 marzec 2017 - 11:28.