Rok:2001
Silnik:2.2. DTI
Witam, przeglądałem archiwalne tematy i po sprawdzeniu przewodów jak i szczelności układu paliwa(brak wycieków przewody od filtra do pompy są całe oraz paliwo jest w filtrze). Mam auto 8 rok i przebieg 270 tys. oryginalny, z układem paliwowym nic nigdy nie było robione. Po dłuższej jeździe ponad 1000 km non stop po 2 dniach nie dało się odpalić (upał ponad 30 C). Po kręceniu rozrusznikiem z przerwami zaczął zaskakiwać ale jak by zła dawka paliwa lub coś innego. Jak zaskoczył to później palił od strzała. Tak jest jak postoi do 3-4 godzin następnie powtórka z historii. W drodze powrotnej również ponad 1000 km bez najmniejszych problemów pracował silnik , przyspieszenie, spalanie i kultura pracy bez szarpnięć itp.
A więc co sprawdzone:
- paliwo
- przewody od baku do filtra
- przewody od filtra do pompy
- podciśnienia (wszystkie połączenia)
- erg
Dziękuje za wszelkie sugestie i pomysły.
Grzegorz