Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zmienia sie cisnienie na reduktorze.


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   pb923

pb923
  • 406 postów
  • Dołączył: 23-02-2010
  • Skąd: Pruszków
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 08 sierpnia 2016 - 22:07

Rok:2001

Silnik:2.6 V6

LPG:

 

Witam.Pytanko.Reduktor KME GOLD.Ustawialem gaz,cisnienie ustawilem na 1.00 po dwoch dniach jazdy cisnienie 95 znow podnioslem na 1.00 i po dwoch dniach 1.20.Czy to oznacza ze reduktor do wymiany bo nie trzyma cisnienia.Reduktor ma juz grubo ponad 100tys przebiegu.I jeszcze jedno pytanie wiem ze to inwidualnie ale przy tym silniku najczesciej jakie cisnienie ustawiacie.





#2 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 sierpnia 2016 - 21:44

Ciśnienie to jest zależne od wtrysków ( średnicy dysz, mnoznika itp. a nie od silnika. Gold ma to do siebie że nie zawsze trzyma jak trzeba, tu dodatkowo ma już 100 kkm, ja bym wymienił i nie męczył się z tematem.
P.S. a mnożnik ile masz?

#3 OFFLINE   zeta198

zeta198
  • 147 postów
  • Dołączył: 22-03-2015
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 12 sierpnia 2016 - 23:01

Mam to samo na reduktorze silver s6. Ustawiłem go na 1.3 bar i po 700km komp wskazuje 1.2 bar ze spadkami do 1.05. Reduktor nowy, nawet 10 tys nie ma:) Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka

#4 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 sierpnia 2016 - 07:24

No KME właśnie tak mają

#5 OFFLINE   zeta198

zeta198
  • 147 postów
  • Dołączył: 22-03-2015
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 3.0i C30NE

Napisany 13 sierpnia 2016 - 07:48

Czyli przez to mam rozumieć "termiczną niestabilnosc"?:) Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka

#6 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 sierpnia 2016 - 16:44

Nie, temperaturę to on trzyma, ciśnienia nie trzyma