Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Potrzebuje porady


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
2 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   grzesczapeczka

grzesczapeczka
  • 1 postów
  • Dołączył: 07-08-2016
  • Skąd: Pniewy
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 sierpnia 2016 - 17:54

koledzy moja omcia wysoko trzyma temperature jakies 95stoni i rosnie przy wyzszych predkosciach, po za tym wydaje mi sie mułowata,szczególnie podczas startu, dusze gaz i musze czekac na reakcje az sie wkreci, na wyzszych obrotach niby jest ok ale straszny jest muł. po za tym ciezko pali jak jest mocno rrozgrzana, moze ktos cos podpowiedziec?





#2 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 sierpnia 2016 - 20:34

Sprawdzałeś cokolwiek pod kątem niesprawności? Dolot, układ chłodzenia.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#3 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 07 sierpnia 2016 - 21:56

Objawy jak przy uszkodzeniu CWK