Witam, samochod to omega 2.6 2001r. Mam dziurawy katalizator wstepny i planuje go wywalić , czy ktos zakladal moze w jego miejsce zlaczke elastyczna i czy zdalo by to egzamin? Chodzi mi o zlaczke bez spawania, nakladana na rure i skrecana zaciskiem. Kazdy pisze ze wspawuje rurke a mnie zastanawia ten patent. Oraz kolejne pytanie, jakiej srednicy jest rura miedzy zlaczka kolektora wydechowego a katalizatorem glownym? Pozdrawiam
Katalizator wstepny pierdzi , prekat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 01 sierpnia 2016 - 13:55
Sonda jesli bedzie wariowac zostanie przeniesiona za kata glownego badz wytestuje emulatory wkrecane. Tylko temat jest tego typu ze mam przezarty kat wstepny (ten przed katem glownym) ktory pierdzi i chce go zastapic albo rurka ( kolankiem) tylko nie wiem jaka to srednica, badz zastapic zlaczka elastyczna (plecionka) i takze nie wiem na jakie Fi kupywac
#4 OFFLINE
#5 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2016 - 11:01
Jak kupiłem gotowe elementy od 3.0v6 od łączenia z kolektorami do katów głównych . Do przespawania bedziesz miał gniazda dwóch sond i bez kombinacji z kolankami wspawywanymi w miejsce katów pozbędziesz się puszek katalizatorów wstępnych. Wiadomo że tulejki kątowe musisz zakręcić.
#6 OFFLINE
Napisany 02 sierpnia 2016 - 17:51
Ale wraz musiales go zlaczyc z katalizatorem glownym zapewne poprzez spawanie, a myslalem zeby to zalatwic bez mechanika poprzez wyciecie go szlifierka i wstawienie zlaczki elastycznej skrecanej. Tak wiec chyba na jedno wychodzi kupic elementy od 3.0/2.5 badz wyciecie i wspawanie rurki przez jakiegos magika od tlumikow. Ad Dawido89 Katalizator zostaje, tylko wstepny lapie lewe wiatry [attachment=2319:20160801_131320.jpg]
Załączone pliki
Edytowany przez sebekgora, 02 sierpnia 2016 - 17:55.
#7 OFFLINE
Napisany 03 sierpnia 2016 - 08:34
Magik od tłumików też będzie musiał odkręcić rury od kolektorów a póżniej spawanie kolanek...pasowanie itd. Złączy elastycznych kątowych to nie widziałem jeszcze i to chyba nie przejdzie. Zrób jak uważasz.