Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Katalizator wstepny pierdzi , prekat


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
6 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   sebekgora

sebekgora
  • 12 postów
  • Dołączył: 13-10-2010
  • Skąd: Lubartów
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 31 lipca 2016 - 19:15

Witam, samochod to omega 2.6 2001r. Mam dziurawy katalizator wstepny i planuje go wywalić , czy ktos zakladal moze w jego miejsce zlaczke elastyczna i czy zdalo by to egzamin? Chodzi mi o zlaczke bez spawania, nakladana na rure i skrecana zaciskiem. Kazdy pisze ze wspawuje rurke a mnie zastanawia ten patent. Oraz kolejne pytanie, jakiej srednicy jest rura miedzy zlaczka kolektora wydechowego a katalizatorem glownym? Pozdrawiam





#2 OFFLINE   maniutek

maniutek

    Omega? Po raz szósty?

  • 395 postów
  • Dołączył: 09-11-2008
  • Skąd: Ożarów Mazowiecki(k.W-wy)
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 sierpnia 2016 - 09:15

A pomyślałeś o sondzie za katalizatorem?



#3 OFFLINE   sebekgora

sebekgora
  • 12 postów
  • Dołączył: 13-10-2010
  • Skąd: Lubartów
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 01 sierpnia 2016 - 13:55

Sonda jesli bedzie wariowac zostanie przeniesiona za kata glownego badz wytestuje emulatory wkrecane. Tylko temat jest tego typu ze mam przezarty kat wstepny (ten przed katem glownym)  ktory pierdzi i chce go zastapic albo rurka ( kolankiem) tylko nie wiem jaka to srednica, badz zastapic zlaczka elastyczna (plecionka) i takze nie wiem na jakie Fi kupywac



#4 OFFLINE   Dawido89

Dawido89
  • 1 640 postów
  • Dołączył: 29-06-2010
  • Skąd: Katowice
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 sierpnia 2016 - 22:27

najlepszy tłumik to katalizator ;)


 


 


 


#5 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 02 sierpnia 2016 - 11:01

Jak kupiłem gotowe elementy od 3.0v6 od łączenia z kolektorami do katów głównych . Do przespawania bedziesz miał gniazda dwóch sond i bez kombinacji z kolankami wspawywanymi w miejsce katów pozbędziesz się puszek katalizatorów wstępnych. Wiadomo że tulejki kątowe musisz zakręcić.



#6 OFFLINE   sebekgora

sebekgora
  • 12 postów
  • Dołączył: 13-10-2010
  • Skąd: Lubartów
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 02 sierpnia 2016 - 17:51

Ale wraz musiales go zlaczyc z katalizatorem glownym zapewne poprzez spawanie, a myslalem zeby to zalatwic bez mechanika poprzez wyciecie go szlifierka i wstawienie zlaczki elastycznej skrecanej. Tak wiec chyba na jedno wychodzi kupic elementy od 3.0/2.5 badz wyciecie i wspawanie rurki przez jakiegos magika od tlumikow. Ad Dawido89 Katalizator zostaje, tylko wstepny lapie lewe wiatry :)[attachpost-19028-0-96327900-1470156920_thumb.jment=2319:20160801_131320.jpg]

Załączone pliki


Edytowany przez sebekgora, 02 sierpnia 2016 - 17:55.


#7 OFFLINE   user881

user881
  • 432 postów
  • Dołączył: 07-12-2010
  • Skąd: Myszyniec
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 03 sierpnia 2016 - 08:34

Magik od tłumików też będzie musiał odkręcić rury od kolektorów a póżniej spawanie kolanek...pasowanie itd. Złączy elastycznych kątowych to nie widziałem jeszcze i to chyba nie przejdzie. Zrób jak uważasz.