Sprzedający nawet nie wie co sprzedaje nie ma czegoś takiego jak Omega C jest B FL.
Z różnych opinii słyszałem że silniki 2.2 w omedze nie są polecane.
Reszta wygląda chyba ok.
To, że on nie wie to jego problem. Napisał również, że auto posiada ASR. Czy ten akurat model faktycznie go posiada? Powinien być chyba wyłącznik przy radiu, a na zdjęciach go nie widać. Może uda się uszczknąć z ceny za niewiedzę? Dlaczego 2.2 nie są polecane? Bardzo awaryjne czy mało dynamiczne? Jeśli chodzi o dynamikę to przesiadam się z Punto 2 1.9DS więc Omega 2.2 to przy nim i tak rakieta.
W zyciu nie kupiłbym 2.2 z niepewnego źródłą...uważaj, zrobisz sobie strzał w kolano
Co nazywasz pewnym źródłem? Przy krajowym faktycznie trudniej ukryć historie, ale jeśli ktoś się owinął o drzewo i tego nie zgłosił tylko wyklepał u ziutka w garażu to i tak tego się nie dowiem. Wiadomo, że każdy handlarz "odrobinę nagina fakty".
Każdy silnik jak źle trafisz może być strzałem w kolano.
Na pewno jeśli chodzi o eksploatację 2,2 jest dużo tańszy w utrzymaniu niż V6
Auto od handlarza,odpcowane, bez oględzin za żywo za dużo po samych zdjęciach nie stwierdzisz.
poproś o nr vin, jak jest z niemiec to vin więcej powie.
Na oględziny wybieram się prawdopodobnie w czwartek. Jadę z kumplem co zna się dużo bardziej na autach niż ja i mam nadzieję, że wyleje mi przysłowiowy kubeł zimnej wody na głowę jeśli się zbyt napalę. Może nawet załatwi miernik grubości lakieru.
Omegi chyba najbardziej cierpią z powodu rdzy. Jeśli blacha okaże się naprawdę zdrowa to jest to auto, w które warto będzie inwestować? Na jakie rzeczy powinienem zwrócić uwagę w tym konkretnym samochodzie? Jakieś newralgiczne miejsca, które pokażą, że jest poprostu dobrze wyklepany z przystanku autobusowego i fajnie odmalowany?
P.S. Bardzo dziękuję za wszystkie odpowiedzi.
Edytowany przez alienus, 26 lipca 2016 - 18:17.