Rok:2002
Silnik:2.5 DTI
Witam, wiem że było kilka tematów na ten temat, ale zakładam osobny gdyż chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy. Mianowicie auto mam po generalnym remoncie silnika, ostatnio padła mi turbina i oddałem do regeneracji. Po regeneracji wymieniłem dodatkowo wężyki podciśnienia które idą do/od trójnika pod plastikową pokrywą silnika.
Auto do około 2000-2200 RPM ma muła, powyżej dobrze jedzie. Np jak jadę z prędkością obrotową ok. 1600-1700RPM i dodając trochę gazu to bardzo ospale dochodzi do tych obrotów, a jak trochę mocniej przycisnę to auto redukuje bieg (automat) i dopiero wtedy jedzie.
Jak domowymi sposobami mam sprawdzić dolot? I czy za tego muła może odpowiadać tzw. grucha czy tam dźwigienka? Z tego co wiem tą dźwigienkę da się regulować, pamiętam jak kiedyś oddałem auto do mechanika i jak odebrałem to miało mega muła, podjechałem do niego znów i chwilę dosłownie coś pomajstrował od góry w okolicach turbiny i auto było nie do poznania - co mógł takiego tam podkręcić i jak to się robi bo podejrzewam że tutaj u mnie głównie tkwi ten problem.
Pozdrawiam