Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

2.5 DTI do 2200 RPM ma muła

2.5DTI Y25DT Muł

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Trawal

Trawal
  • 39 postów
  • Dołączył: 05-02-2015
  • Skąd: Częstochowa
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 lipca 2016 - 20:59

Rok:2002
Silnik:2.5 DTI

 

Witam, wiem że było kilka tematów na ten temat, ale zakładam osobny gdyż chciałbym dowiedzieć się kilku rzeczy. Mianowicie auto mam po generalnym remoncie silnika, ostatnio padła mi turbina i oddałem do regeneracji. Po regeneracji wymieniłem dodatkowo wężyki podciśnienia które idą do/od trójnika pod plastikową pokrywą silnika. 

 

Auto do około 2000-2200 RPM ma muła, powyżej dobrze jedzie. Np jak jadę z prędkością obrotową ok. 1600-1700RPM i dodając trochę gazu to bardzo ospale dochodzi do tych obrotów, a jak trochę mocniej przycisnę to auto redukuje bieg  (automat) i dopiero wtedy jedzie.

 

Jak domowymi sposobami mam sprawdzić dolot? I czy za tego muła może odpowiadać tzw. grucha czy tam dźwigienka? Z tego co wiem tą dźwigienkę da się regulować, pamiętam jak kiedyś oddałem auto do mechanika i jak odebrałem to miało mega muła, podjechałem do niego znów i chwilę dosłownie coś pomajstrował od góry w okolicach turbiny i auto było nie do poznania - co mógł takiego tam podkręcić i jak to się robi bo podejrzewam że tutaj u mnie głównie tkwi ten problem. 

 

Pozdrawiam :)





#2 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 25 lipca 2016 - 23:41

1500 razy było...

http://forum.omegakl...i/#entry1204505


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#3 OFFLINE   bsje27

bsje27

    3.0dti hybryda

  • 1 015 postów
  • Dołączył: 02-01-2010
  • Skąd: Wola Zdakowska o/Mielca
  • Województwo: podkarpackie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 26 lipca 2016 - 18:43

wymiana turbiny to generalny remont silnika?



#4 OFFLINE   Sagi991

Sagi991
  • 68 postów
  • Dołączył: 15-08-2016
  • Skąd: Szczecin
  • Województwo: zachodniopomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 15 sierpnia 2016 - 20:01

Czujnik ciśnienia doładowania w kolektorze dolotowym





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: 2.5DTI, Y25DT, Muł