Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

wspomaganie bardzo ciężko chodzi


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
56 odpowiedzi na ten temat

#41 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 30 lipca 2016 - 16:35

Wyzej,pod deska.

to znaczy gdzie bo nic tam nie widzę no chyba ze muszę odkręcać całą deskę



#42 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 lipca 2016 - 16:57

Po lewej stronie kolumny kierowniczej powinien byc.



#43 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 30 lipca 2016 - 17:44

Po lewej stronie kolumny kierowniczej powinien byc.

albo jestem ślepy albo coś bo ja tam widzę tylko bezpieczniki 



#44 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 30 lipca 2016 - 18:18

Zdejmij oslone nad pedalami,poloz sie wygodnie  :smiech: z glowa na pedalach i zaswiec latarka do gory. Tam powinien byc,jak nie ma tam i nie ma tam gdzie bezpieczniki to nie masz servotronika. :smiech:  Bo z tego co mi wiadomo tylko w tych dwoch miejscach byl montowany.


Edytowany przez siuAda, 30 lipca 2016 - 18:20.


#45 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 30 lipca 2016 - 19:19

Zdejmij oslone nad pedalami,poloz sie wygodnie  :smiech: z glowa na pedalach i zaswiec latarka do gory. Tam powinien byc,jak nie ma tam i nie ma tam gdzie bezpieczniki to nie masz servotronika. :smiech:  Bo z tego co mi wiadomo tylko w tych dwoch miejscach byl montowany.

aha jutro to sprawdzę



#46 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 lipca 2016 - 12:54

a czy może to być wina napinacza gdy się sinik nagrzeje to napinacz nie spełnia swojej funkcji?



#47 OFFLINE   siuAda

siuAda

    don't worry be happy

  • 4 791 postów
  • Dołączył: 17-10-2008
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.2 V6 Z32SE

Napisany 31 lipca 2016 - 13:33

to napinacz nie spełnia swojej funkcji

W jakim stanie jest pasek,czy widac nadmierne zuzycie. Jak wiesz ze napinacz jest zly to wymiana puki nie narobilo balaganu.



#48 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 lipca 2016 - 16:15

W jakim stanie jest pasek,czy widac nadmierne zuzycie. Jak wiesz ze napinacz jest zly to wymiana puki nie narobilo balaganu.

pasek był wymieniany jakieś 20 tys km temu ale nie wiem czy napinacz też 



#49 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 sierpnia 2016 - 19:45

dzisiaj zauważyłem ze wspomaganie przestaje działać tak przy temperaturze około 85-88 stopni



#50 OFFLINE   zico

zico

    :)

  • 377 postów
  • Dołączył: 22-07-2010
  • Skąd: Poznań/Zielona Góra
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 sierpnia 2016 - 20:53

A mi przychodzi na mysl, zeby wymienic plyn, wiele to nie kosztuje a moze w starym plynie jest przyczyna?

#51 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 12 sierpnia 2016 - 16:53

właśnie też mi to przyszło do głowy i chyba tak zrobię nie zaszkodzi a jak coś to będę miał nowy płyn



#52 OFFLINE   Marcin1989sc

Marcin1989sc
  • 1 240 postów
  • Dołączył: 08-05-2014
  • Skąd: Sosnowiec
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 16v Z22XE

Napisany 12 sierpnia 2016 - 19:46

Przecież już dawno o tym pisalem

#53 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 13 sierpnia 2016 - 14:33

Przecież już dawno o tym pisalem

sorry nie doczytałem 



#54 OFFLINE   zico

zico

    :)

  • 377 postów
  • Dołączył: 22-07-2010
  • Skąd: Poznań/Zielona Góra
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 22 sierpnia 2016 - 18:59

właśnie też mi to przyszło do głowy i chyba tak zrobię nie zaszkodzi a jak coś to będę miał nowy płyn

Płyn wymieniles?

#55 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 11 września 2016 - 12:22

Płyn wymieniles?

sorry że tak późno ale nie miałem dostępu do neta. Tak wymieniłem płyn ale nic nie dało



#56 OFFLINE   technix

technix
  • 962 postów
  • Dołączył: 26-09-2014
  • Skąd: Bydgoszcz
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 11 września 2016 - 20:29

ogólnie na kręcenie kierą wpływ mają :
sworznie wachaczy
łożyska mcpersona
stan przekładni
szerokość opon
stan drążków kierowniczych i w przypadku omegi ewentualny luz na tym wąsie na prawym nadkolu

Może bardzo ciężko u ciebie pracują sworznie na wachaczach lub jeszcze co istotne w omie kąty kół

#57 OFFLINE   kingbos

kingbos
  • 25 postów
  • Dołączył: 21-07-2016
  • Skąd: wołów
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 12 września 2016 - 17:40

ogólnie na kręcenie kierą wpływ mają :
sworznie wachaczy
łożyska mcpersona
stan przekładni
szerokość opon
stan drążków kierowniczych i w przypadku omegi ewentualny luz na tym wąsie na prawym nadkolu

Może bardzo ciężko u ciebie pracują sworznie na wachaczach lub jeszcze co istotne w omie kąty kół

przy wyższych obrotach silnika kierownica obraca się lekko i przy maksymalnie skręconej kierownicy i wyższych obrotach to pompa strasznie wyje więc pompa siadła przynajmniej tak mi się zdaje 


Edytowany przez kingbos, 12 września 2016 - 19:27.