2.5 TD Padła turbina. Co dalej?
#1 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2016 - 13:25
#2 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2016 - 13:34
Więc co?
Zawór upustowy sprawdzałeś? Może stanął w pozycji ON?
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#3 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2016 - 13:36
Sam nie wiem co robić
Jakie są Wasze sugestie?
Sprzedaj tą i kup sobie drugą ze sprawnym turbo
#4 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2016 - 13:38
#5 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2016 - 13:48
Nie. Do turbiny nie dokopałem się jeszcze z powodu braku czasu
To skąd wiesz, że padła turbina ??
#6 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2016 - 13:59
#7 OFFLINE
Napisany 21 lipca 2016 - 14:07
podobne objawy miałem i ja sprawdzic trzeba gruszke sterujaca przy turbinie bo mogła stanac i sie nie rusza a samochód jest mułowaty nigdzie nie mogłem dostac samej nowej gruszki wiec została rozruszana by pracowała i to przyniosło poprawe
#8 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 13:53
#9 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 14:02
Posiadam ten silnik i nie wiem co wy na niego narzekacieto zmień w profilu na poprawny
#10 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 14:06
Chętnie jak tylko wejdę na forum z kompa Tapatalk nie bardzo ogarniaPosiadam ten silnik i nie wiem co wy na niego narzekacie to zmień w profilu na poprawny
Wysłane z mojego E2303 przy użyciu Tapatalka
#11 OFFLINE
Napisany 30 lipca 2016 - 23:36
oddaj do warszatu albo na złom.... ehh takie pytanie że bez riposty żal czytac...
btw każdy mechanik w moich okolicach twierdzi że awaria w omedze to się nie naprawia już takiego silnika.... ;D
sprawdź bo może nie koniecznie turbo padło kolego... w twoim wypadku mogło nawet głupie podciśnienie się urwać spaść i będzie muł... tylko komu chce sie naprawiać takiego parcha