Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Potrzebna adaptacja przepustnicy czy to coś innego?


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
5 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 06 lipca 2016 - 21:58

witam
dziś stwierdziłem że wyczyszczę przepustnicę bo ciekło już z niej dosłownie bokami i pokazywało błędy 0100, 0136, 0170, 1555
silnik 2.2 16v z gazem
generalnie przed czyszczeniem auto jeździło normalnie ( lepiej chyba nawet było na gazie niż na benzynie )
po wyczyszczeniu przepustnicy i przy okazji przepływki po skręceniu i odpaleniu auto nie radzi sobie na wolnych obrotach, tak jak by miało zgasnąć.
zostawiłem odpalone na jakieś 10-15 min ale było cały czas tak samo.
podczas jazdy jest ok ale dopiero od około 2 tys. obrotów.
na benzynie zrobiłem jakieś 20km i później przełączyłem na gaz, na gazie tak samo, wolne kuleją później już leci.
i teraz pytanie czy potrzebna jest adaptacja przepustnicy czy raczej coś się więcej porobiło?
sprawdzałem błędy i oprócz tych co były wywalił jeszcze chyba z 4 dodatkowe :/

Edytowany przez manyVU, 06 lipca 2016 - 23:54.




#2 OFFLINE   itom

itom
  • 26 postów
  • Dołączył: 03-05-2016
  • Skąd: NDZ
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 07 lipca 2016 - 06:29

To jest objaw uwalonej przeplywki Push by Xperia Z

#3 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 12 lipca 2016 - 13:01

czyli na 99% uwaliłem przepływkę podczas czyszczenia? ale co lepsze że czyścilem ją preparatem w sprayu do czyszczenia przepustnice i niczym nie dotykałem poszewki. chyba że coś przy wtyczce nie bangla:/ ale czy podczas jazdy z obrotami powyżej 2 tyś. objaw by zanikał?

Edytowany przez manyVU, 12 lipca 2016 - 13:02.


#4 OFFLINE   itom

itom
  • 26 postów
  • Dołączył: 03-05-2016
  • Skąd: NDZ
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 14 lipca 2016 - 06:21

Moze byc cos we wtyczce bo sprayem raczej trudno cos uszkodzic chyba ze juz wczesniej byla uszkodzona a trzymala sie na tym brudzie i puscila po wyczyszczeniu Takie zachowanie silnika bedzie tez od lewizny powietrza,podcisnienia itd , sprawdz dobrze jeszcze raz dolot bo to cos tam jest nie teges ;-) Push by Xperia Z

#5 OFFLINE   manyVU

manyVU
  • 228 postów
  • Dołączył: 17-01-2012
  • Skąd: Strzelce Kraj.

Napisany 24 lipca 2016 - 03:59

zrobiona adaptacja i wszystko wróciło do normy :) problem rozwiązany więc temat można zamknąć

#6 OFFLINE   grzegorz72

grzegorz72
  • 35 postów
  • Dołączył: 17-05-2013
  • Skąd: Poznań - Nowe Miasto
  • Województwo: wielkopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 31 marca 2017 - 22:40

Jak zrobić adaptację? Wymieniłem krokowca i nie działa jak należy...