Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Zacięta kaseta NCDC 2015


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   przemjak1

przemjak1
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-11-2015
  • Skąd: K-na
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 03 lipca 2016 - 16:10

Witam.
Wiem ze temat był już przerabiany i to nie raz, robiłem już chyba wszystko a i tak zmieniarka nie daje znaku życia.
Mam zacięta kasetę w zmieniarce, wyświetlacz pokazuje że nie widzi kasety. Próbowałem ręcznie złożyć magazynek więc tak magazynek jest jakby w połowie schowany, krecilem tymi kółkami zebatymi w jedną stronę to widać było że magazynek się rozkłada A jak krecilem w drugą to do połowy kaseta się złoży i tyle, jakby z prawej strony było czuć jakiś opór jak lekko go dociskalem, wyczytałem też o jakiejś srubce co blokuje kasetę ale nic tam nie widziałem.
Bardzo proszę o jakąś pomoc bo już nie wiem co mam robić i mam już wszystko przeczytane na ten temat i dalej zero reakci.
Aha jak otworzę na radiu klapke od wyciągania kasety nic się nie dzieje, jak wciska CDC to wyświetlacz pokazuje brak magazynku choć jest on zacięty w zmieniarce.



#2 OFFLINE   przemjak1

przemjak1
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-11-2015
  • Skąd: K-na
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 22 lipca 2016 - 10:16

Nikt nic nie wie na temat?

#3 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 lipca 2016 - 12:29

Skoro opisane w innych wątkach sposoby nie zadziałały, rozkręć zmieniarkę i wyjmij kasetę ręcznie.

Poza tym, bez sensem jest zakładanie nowego tematu, o problemie opisywanym w wielu wątkach. 


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#4 OFFLINE   przemjak1

przemjak1
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-11-2015
  • Skąd: K-na
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 22 lipca 2016 - 13:33

Właśnie miałem ja rozkrecone i dalej jej nie idzie wyciągnąć czytałem o tym robiłem jak było opisane i za cholerę nie chce ruszyć. Temu jest temat ponieważ nic nie pomaga

#5 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 lipca 2016 - 14:03

Kaseta też jest rozbieralna, rozkręć i wyjmij w częściach ze zmieniarki.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#6 OFFLINE   przemjak1

przemjak1
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-11-2015
  • Skąd: K-na
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 22 lipca 2016 - 15:49

Ok jak jest taka możliwość to spróbuję, a jeszcze jedno pytanko mam, czy samo radio będzie działać bez zmieniarki?

#7 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 lipca 2016 - 15:53

Będzie działać bez zmieniarki.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#8 OFFLINE   przemjak1

przemjak1
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-11-2015
  • Skąd: K-na
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 22 lipca 2016 - 16:05

Ok jutro wezmę się znowu do roboty.
A słuchaj zmieniarka z radiem z tyłu jest połączona takim metalowym małym plaskowniczkiem to on spełnia jakąś funkcję, nie wiem jakiejś masy czy tylko do tego żeby wszystko się całości trzymało?

#9 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 22 lipca 2016 - 17:30

"płaskowniczek" to masa i łącznik zarazem.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#10 OFFLINE   przemjak1

przemjak1
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-11-2015
  • Skąd: K-na
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 31 lipca 2016 - 13:37

Wiec tak udało mi się wyciągnąć kasetę ze zmieniarki, wszystko potem ładnie złożyłem poszedłem do auta i wlozylem magazynek(ALE STRASZNIE CIĘŻKO WCHODZIL)i dalej żadnej reakci nie ma, ona chyba całkiem umarła, nie wiem czemu tak ciężko wkłada się magazynek to jest normalne?

Jest możliwość podłączenia oddzielnej zmieniarki pod ncdc2015 bo mam jedną JVC na zbyciu i może coś z niej bym wykombinowal