Zacięta kaseta NCDC 2015
#1 OFFLINE
Napisany 03 lipca 2016 - 16:10
Wiem ze temat był już przerabiany i to nie raz, robiłem już chyba wszystko a i tak zmieniarka nie daje znaku życia.
Mam zacięta kasetę w zmieniarce, wyświetlacz pokazuje że nie widzi kasety. Próbowałem ręcznie złożyć magazynek więc tak magazynek jest jakby w połowie schowany, krecilem tymi kółkami zebatymi w jedną stronę to widać było że magazynek się rozkłada A jak krecilem w drugą to do połowy kaseta się złoży i tyle, jakby z prawej strony było czuć jakiś opór jak lekko go dociskalem, wyczytałem też o jakiejś srubce co blokuje kasetę ale nic tam nie widziałem.
Bardzo proszę o jakąś pomoc bo już nie wiem co mam robić i mam już wszystko przeczytane na ten temat i dalej zero reakci.
Aha jak otworzę na radiu klapke od wyciągania kasety nic się nie dzieje, jak wciska CDC to wyświetlacz pokazuje brak magazynku choć jest on zacięty w zmieniarce.
#2 OFFLINE
#3 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 12:29
Skoro opisane w innych wątkach sposoby nie zadziałały, rozkręć zmieniarkę i wyjmij kasetę ręcznie.
Poza tym, bez sensem jest zakładanie nowego tematu, o problemie opisywanym w wielu wątkach.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#4 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 13:33
#5 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 14:03
Kaseta też jest rozbieralna, rozkręć i wyjmij w częściach ze zmieniarki.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#6 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 15:49
#7 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 15:53
Będzie działać bez zmieniarki.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#8 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 16:05
A słuchaj zmieniarka z radiem z tyłu jest połączona takim metalowym małym plaskowniczkiem to on spełnia jakąś funkcję, nie wiem jakiejś masy czy tylko do tego żeby wszystko się całości trzymało?
#9 OFFLINE
Napisany 22 lipca 2016 - 17:30
"płaskowniczek" to masa i łącznik zarazem.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#10 OFFLINE
Napisany 31 lipca 2016 - 13:37
Jest możliwość podłączenia oddzielnej zmieniarki pod ncdc2015 bo mam jedną JVC na zbyciu i może coś z niej bym wykombinowal