Rok: 00
Silnik: 3.0
Witam,
czy jeśli zmienię w mojej omedze wałki rozrządu wydechowe A na G (ostre) to mi to coś da?
Edytowany przez mvf, 30 czerwca 2016 - 23:08.
Napisany 30 czerwca 2016 - 23:02
Rok: 00
Silnik: 3.0
Witam,
czy jeśli zmienię w mojej omedze wałki rozrządu wydechowe A na G (ostre) to mi to coś da?
Edytowany przez mvf, 30 czerwca 2016 - 23:08.
Napisany 01 lipca 2016 - 06:51
Napisany 01 lipca 2016 - 17:21
A jak zamienie ssące z wydechowymi miejscami to co bedzie?
Edytowany przez mvf, 01 lipca 2016 - 17:25.
Napisany 01 lipca 2016 - 17:23
A jak zamienie ssące z wydechowymi miejscami to zyska co bedzie?
załóż 4 G , podkładkę pod kolektor z 3.0
Edytowany przez robert514, 01 lipca 2016 - 17:24.
Napisany 01 lipca 2016 - 22:00
Napisany 07 lipca 2016 - 09:40
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówNapisany 07 lipca 2016 - 12:45
takie pisanie palcem po wodzie. ktos to ogarnal konkretnie? bo takie przewalanie walkow moze dać gorszy efekt jakby wogole nie ruszac. To trzeba mapy korygowac pod walki, jak sie montuje od np świątka to tym bardziej korekta softu. takie cackanie z wałkami to mozna sobie przy 2.5 przewalać bo tam czy mniej czy wiecej koni i tak to nie pojedzie
Napisany 07 lipca 2016 - 20:40
Automatyczna wiadomość
Temat został przeniesiony z
"Technika → Silnik, Osprzęt silnika, Układ Chłodzenia i Układ Paliwowy"
do
Napisany 08 lipca 2016 - 17:48
takie pisanie palcem po wodzie. ktos to ogarnal konkretnie? bo takie przewalanie walkow moze dać gorszy efekt jakby wogole nie ruszac. To trzeba mapy korygowac pod walki, jak sie montuje od np świątka to tym bardziej korekta softu. takie cackanie z wałkami to mozna sobie przy 2.5 przewalać bo tam czy mniej czy wiecej koni i tak to nie pojedzie
Napisany 14 sierpnia 2016 - 16:52
Edytowany przez lotusso, 14 sierpnia 2016 - 20:47.
Napisany 15 sierpnia 2016 - 10:15
uwazam ze najlepiej zmienic na 3.2 natomiast jak chcesz niuty to 2.5 dti kup.
Napisany 16 sierpnia 2016 - 06:40
Napisany 16 sierpnia 2016 - 22:01
Edytowany przez lotusso, 16 sierpnia 2016 - 22:04.
Napisany 17 sierpnia 2016 - 06:27
Napisany 17 sierpnia 2016 - 09:25
Dzięki itom za konkretną odpowiedź. Ile Ci wyszło mocy na takiej konfiguracji 4xA? Tak z ciekawości, do setki coś lepiej czy raczej tak samo? Dolot fabryczny masz? W ogóle da się jakaś puszkę mantzel'a wsadzić w 2.6? Mocno myślę nad tym 2.6 bo 3.0 manual nie ma ani jednej... W Niemczech są ładne po 4000-5000 ojro plus akcyza ale to chyba trochę za drogo. W sumie sama zmiana wałków to raczej grosze, jak będzie słabo to trzeba będzie szukać dobrego silnika 3.2 na przekladkę a to już droga zabawa no ale może warto. Najważniejsze to znaleźć dobrą bazę. Szukam już ponad pół roku ładnego 3.0 i nic. Przeraża mnie jeszcze kwestia NCDC 2013 czy 2015 sparowanego z wyświetlaczem, USB już nie podlaczysz. W 3.0 bywały jeszcze zwykle midy na manetkę a w 2.6 raczej tylko kolorowa navi. Dlatego tak się waham i łudzę się, że jeszcze jakaś 3.0 się trafi.
idac twoim tokiem myslenia to szukaj zdrowej bazy tzn. budy niewazne jaki silnik (byleby była v6). Potem znalesc silnik np 3.2 i bedziesz mial to co chcesz.
co do mocy 3.0/3.2 v6 to zrobic dolot i wydech z baranami i ok 230-250KM jest sie w stanie uzyskać.