Trójnik przewodu paliwowego (przelew)
#1 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2016 - 17:27
Silnik:2.5 DTI
Witam. Potrzebuję pomocy. Rozsypał mi się dzisiaj Trójnik na przewodzie paliwowym przelew. Trudno mi to opisać. Znajduje się pod egr-em taki mały plastikowy. Z jednej strony łączy cienki przewód z przelewki wtryskiwaczy z drogiej i trzeciej strony dwa grubsze. Jeden do pompy wtryskowej a drugi gdzieś w głąb komory silnika, chyba powrót do zbiornika. Silnik 2.5 DTI. Nie wiem gdzie szukać nawet jak się ten trójnik fachowo nazywa. Może da się to z czegoś zaadaptować.
Masakra znowu na A4 stanąłem i Kałuża ON pod kluchą.
#2 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2016 - 17:36
W oryginale ten trójnik występuje z przewodem powrotu z pompy CR. Nr. kat. GM 9266239.
Jesteś pewien, że to trójnik? Może sam powrót ze wtrysków pękł (miałem taki przypadek, tylko na S8)
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#3 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2016 - 18:11
#4 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2016 - 19:16
Czy 8x4x8 będzie dobre!
Tak.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#5 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2016 - 21:37
Nawiasem mówiąc juz mnie to zaczyna irytowac. W ciagu 3 miesiecy 3 razy awaria w tym 2 razy na A4. Dobrze że tym razem blisko domu. Czyżby to już ten pezebieg? 300tysi. Ciekawe czego się jeszcze spodziewać mogę! !
#6 OFFLINE
Napisany 27 czerwca 2016 - 21:52
Myślę ze mosiężne będzie skuteczniejsze.
Zamów w ASO kpl. przewód, wymień i na kolejne 8 lat będzie spokój. Wymienisz trójnik, to zaraz kolanko przy pompie "pierdnie"
Ciekawe czego się jeszcze spodziewać mogę!
No cóż, ja większość samochodów po 12 roku "życia", zaliczam do kategorii "śmietnik", więc spodziewaj się wszystkiego
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#7 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2016 - 07:38
Zamów w ASO kpl. przewód, wymień i na kolejne 8 lat będzie spokój. Wymienisz trójnik, to zaraz kolanko przy pompie "pierdnie"
No cóż, ja większość samochodów po 12 roku "życia", zaliczam do kategorii "śmietnik", więc spodziewaj się wszystkiego
Kurcze dzwoniłem 5 minut temu do serwisu Opla w Gdańsku i powiedziano mi, że brak części (GM 9266239) na magazynie w Polsce i Niemczech.
Nie wiem czy oni źle sprawdzają czy co...
#8 OFFLINE
Napisany 28 czerwca 2016 - 08:46
Spróbuj u innego dilera, albo na innej zmianie, najlepiej osobiście. Trzeba brać pod uwagę, że Omega to "zabytek" od 13 lat nie produkowany, a jeszcze z "taakim" silnikiem, to biało-rudy kruk
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#9 OFFLINE
Napisany 01 lipca 2016 - 08:14
#10 OFFLINE
Napisany 13 lipca 2016 - 08:10
Niestety, przewodów paliwowych w oryginale nie ma i nie będzie. Nawet korek do zbiorniczka wyrównawczego jest n/d.
Pozostaje rzeźba w wielu przypadkach awarii .
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją
#11 OFFLINE
#12 OFFLINE
Napisany 14 lipca 2016 - 06:52
W bawarce trochę inaczej przewody są ułożone, trzeba kombinować by zaadoptować je do Omegi.
Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją