Witam wszystkich na forum i dziękuje za udzielone odpowiedzi
Szukałem na różnych stronach informacji na temat swapu i każdy pisał co innego. Mam okazyjnie do kupienia za 500zł słupek silnika(dobry stan) i chciałbym dowiedzieć się co dokładnie mi jest potrzebne do swapu??
Z tego co się dowiedziałem co może zostać to skrzynia, wał, most( na początek później wymiana na inne przełożenie), sanki silnika, zbiorniki na płyny i kilka innych pierdół.
Do wymiany osprzęt silnika, sterownik, wiązka, amortyzatory(siadają niżej o 2cm po wymianie silnika), tłumiki, sprzęgło.
Zastanawiam się czy hamulce są takie same w obu silnikach czy też raczej do wymiany bo nigdzie nie mogłem znaleźć o tym informacji a jednak o bezpieczeństwo też trzeba zadbać. Tak samo mnie zastanawia sprawa z elektryką czy jest dużo roboty z tym czy P&P? Jak wygląda sprawa z immo w 2.0 8V zostało wycięte ale czy będę musiał wszystkie graty przekładać czy na tym z silnika 2.0 ruszy jak dorobię pestkę.
Proszę nie pisać, że się nie opłaca itp. Tu nie chodzi o pieniądze tylko o radość, że sam zrobię i przywiązanie do samochodu