Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Wymiana ecu v6 kilka pytań

ecu komputer v6 immo pestka sterownik

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
9 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Furious

Furious
  • 251 postów
  • Dołączył: 08-05-2011
  • Skąd: Chrzanów

Napisany 14 czerwca 2016 - 16:43

Rok:'98
Silnik:2,5v6

 

Witam mam pytanie co do wymiany ecu w OB :

-czy wkładając kompa (AF) z 3,0 z automatem do swojego 2,5 manuala muszę coś zmienić w kompie?

-czy przekładając ecu muszę oprócz pestki i pętli zmienić tez sterownik pod nogami pasażera?

 

Temat dość pilny bo muszę podmienić ecu bo nie wiem czy nie robi mi bałaganu on a nie wiem czy muszę szukać z manuala.Z góry dzięki za odpowiedzi





#2 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 14 czerwca 2016 - 16:54

muszę coś zmienić w kompie?

nie

zmienić tez sterownik pod nogami pasażera?

nie



#3 OFFLINE   Furious

Furious
  • 251 postów
  • Dołączył: 08-05-2011
  • Skąd: Chrzanów

Napisany 14 czerwca 2016 - 17:33

Czyli przekładam kompa od automatu razem z pętla i pestką i u mnie w manualu działa wszystko bez problemów i błędów? Bo kiedyś czytałem jakąś wypowiedź, że od automatu ma inaczej mase czy coś takiego ale nie mogę tego znaleźć teraz.

-a i jeszcze jedno czy po FL coś się zmieniło czy to też bez różnicy? 


Edytowany przez Furious, 14 czerwca 2016 - 17:45.


#4 OFFLINE   smokebite

smokebite

    Omega Garage

  • 1 750 postów
  • Dołączył: 18-08-2011
  • Skąd: Królewskie Stołeczne Miasto Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: silnik od innego auta

Napisany 15 czerwca 2016 - 18:16

Przekładasz kompa pętle i pastylkę.
Będzie wszystko chodzić tak jak powinno

Od RM98 do ostatniej zrobionej omy 3.0 miało taki sam komputer

Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno


" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "

Auto Serwis Kraków
Opel Saab
515 018 365

#5 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 31 grudnia 2017 - 13:34

Witam Ja mam Omege 3.0 z 2000 roku, padł silnik to przełożyłem silnik, wiązkę, ecu, zestaw immo z Omegi ze stycznia 1995 rok 3.0. Pierwsza próba zapaliła od razu potem już zero reakcji, nie ma masy na przekaźniku pompy paliwa ale jak podam mase i tak nic, pompa działa. Komputer który przełożyłem to HJ, i moj OpelSkanner nie łączy się z komputerem silnika i paroma innymi. Czy możliwe, że ten komputer nie pasuje do tego samochodu, albo wiązka czy coś jeszcze?



#6 OFFLINE   cool84

cool84
  • 57 postów
  • Dołączył: 25-11-2011
  • Województwo: lubelskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 31 grudnia 2017 - 16:54

dlaczego przełożyłeś ecu? :huh2:  wystarczyło samo serce



#7 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 31 grudnia 2017 - 17:06

Witam Ja mam Omege 3.0 z 2000 roku,

Komputer który przełożyłem to HJ,

HJ to jest od 2.5V6



#8 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 199 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 31 grudnia 2017 - 17:13

Nie, kupiłem całą omegę 3.0 i przełożyłem ecu, bo mój ma tak zaśniedziałe 2 piny że się ledwo trzymają, i check się pojawiał, problemy z komunikacją były, i po naprawie już był. Wiązka moja też taka poszarpana, ale mam nadzieje że wiązki chociaż takie same mimo kilku innych wtyczek



#9 OFFLINE   Omega b kombi

Omega b kombi
  • 15 postów
  • Dołączył: 04-02-2018
  • Skąd: Slupsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 22 lutego 2018 - 00:48

Witam. Podlacze się do tematu. Mam omegę b 2.0 16 v od około 2 tygodni. Kiedy mam włączony nadmuch na auto i wylacze Eco, po chwili zapala mi się czek silnika. Tak samo jak całkiem wylacze nawiew, też po chwili się cze zapala. Dowiedziałem się że może to być wina czujnika temperatury otoczenia ECU. Wie ktoś jak go zlokalizować? 



#10 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 22 lutego 2018 - 16:05

Popatrz w sprawdzone porady, tam masz jak odczytać błędy silnika, kawałek drutu w rękę i idziesz sprawdzić błędy w aucie a potem piszesz co wymigało.

Bo tak to możesz wymienić połowę czujników a i tak nie będzie działać. A czujnik o którym piszesz ma nie za wiele wspólnego z Twoim problemem.







Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: ecu, komputer, v6, immo, pestka, sterownik