Głowica splanowana i szczelność sprawdzona w specjalistycznym zakładzie, także zakładam, że jest ok. Uszczelka, która była zakładana wcześniej (4 tyg temu) (Elring) nie nosi śladów nieszczelnosci (nie widać było po uszczelce, ze spaliny gdzies uciekają- była czysta poza kanałami. Teraz założony jest Victor Reinz (czyli taki jak idzie na fabryczny montaż podobno).
Bąbelkową metodą, czyli spryskać kolektor i okolice i odpalić silnik? Bo za bardzo nie wiem jak to zrobić.
Sprawdzę te uszczelki pomiędzy kolektorem, a rurą katalizatora.
To prawidłowo jak tam w końcu powinno iść? Miedziany pierścień? Czy jakieś dwie płaskie uszczelki? Obie ida na to samo miejsce? czyli połączenie kolektora z rurą wydechową przed katalizatrem?
Ma ktoś numer tych części?
P.S
Skoro EGR zaślepiony, to pozostają do sprawdzenia jeszcze tylko dwie rurki, które idą od góry kolektora, chyba są aluminiowe. Ktoś wie co to za rurki? Czy żeby je wymienić znowu trzeba ściągać kolektor? pod nie też idą jakieś uszczelki?
Edytowany przez xxxoxygen, 08 czerwca 2016 - 10:55.