Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Róznica w cewkach do 2.5v6 X25XE

2.5v6 X25XE

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 czerwca 2016 - 17:15

Rok:1996
Silnik:2.5v6

Witam,

Jak w temacie.
Czym roznia sie cewki do silnikow X25XE?
Poprzednie moje 2 omegi 2.5v6 mialy okragle wtyczki i nie bylo problemow ze znalezieniem odpowiedniej cewki.

Teraz mam omege z 1996r i pojawia sie problem bo cewka ktora siedzi teraz jest przymocowana nie na polce tylko z boku glowicy na tym "trzymadle".

Dzisiaj szukalem takiej cewki z ktorej kostka zasilania wychodzi z boku a nie w tym samym kierunku co wyjscie na kable i znalazlem ale do saaba nr mojej to 0221503002 ?
Wczesniej po VINie sprawdzali mi cewke i tez wyszlo ze te ktore maja przewody zasilajace i wyjscie na przewody w tym samym kierunku nie pasuja ?

Pytanie brzmi , czy moge kupic/zalozyc cewke ze wszystkimi wejsciami i wyjsciami w ta sama strone , czy sie zmiesci i czy nie bedzie roznicy np we wtyczce ?

Cena za zamiannik w takij konfiguracji to ok 125PLN a takiej jak mam teraz nie ma w zaminnikach i cenu ok 400PLN

 





#2 OFFLINE   ontour23

ontour23
  • 252 postów
  • Dołączył: 23-02-2009
  • Skąd: inowrocław
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 06 czerwca 2016 - 17:33

Są dwa rodzaje na okragla kostkę od góry i kwadratową kostkę od boku cewki
Pan Karetka

#3 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 czerwca 2016 - 17:49

Chodzi mi o taka roznice
http://allegro.pl/ce...6121111996.html
i
http://allegro.pl/ce...5653096592.html

#4 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 czerwca 2016 - 20:28

Są dwa rodzaje na okragla kostkę od góry i kwadratową kostkę od boku cewki

są trzy rodzaje :)

Załączone pliki



#5 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 czerwca 2016 - 21:53

:masakra:  to mam ta najstarsza ...

Da sie dopasowac ta posrednia do takiego ulozenia jak na glowicy nie ma polki tylko jest ta pionowa blacha ?
Chyba jeszcze gdzies mi sie wala blacha z polka ale wole nie krakac bo zaraz wyjdzie ze to co innego :D



#6 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 06 czerwca 2016 - 22:27

:masakra:  to mam ta najstarsza ...

Da sie dopasowac ta posrednia do takiego ulozenia jak na glowicy nie ma polki tylko jest ta pionowa blacha ?
Chyba jeszcze gdzies mi sie wala blacha z polka ale wole nie krakac bo zaraz wyjdzie ze to co innego :D

cewkę to sobie możesz zamontować gdziekolwiek, aby przewody starczyły :)



#7 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 06 czerwca 2016 - 22:39

To wiem bo czytalem dawno temu ze ludzie przenosza je do przodu zeby ulatwic sobie dostep ktory to jest przewspanialy tam za glowica ;)
Nie chce za bardzo drutowac bo i tak jak patrze to sporo juz ktos tam wczesniej narobil balaganu :)

#8 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 12 czerwca 2016 - 19:01

Temat ogarniety i kupiona cewka od saaba o takich samych numerach , odkrecanie tej blachy z tylu glowicy mogloby byc klopotliwe a bez tego bylyby bardzo malo miejsca na kable i inne gadzety.
Ps. myslalem ze klopotliwa jest wymiana cewki ktora "lezy" na tej polce za glowica ale ta jest znacznie gorsza :D





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: 2.5v6, X25XE