Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Ktoś pomoże ustawić rozrząd

v6 3.0 rozrządu ustawienie

  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 198 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 22 maj 2016 - 18:15

Rok:2000
Silnik:X30XE

 

Witam Czy jest ktoś na forum, co pomógłby mi ustawić rozrząd z okolic 100KM od Sandomierza. Ja już 2 razy próbowałem i mam rozbieżności między bankami, cylinder 1,3,5 ma dłuższe czasy nawet o 0.4ms, jest na nich uboga mieszanka, sterownik podlewa a i tak sonda od 2,4,6 jest czarniejsza. Sondy zamieniałem, to samo. Obecnie check sie swieci i nie mozna ustawic lpg, z wielką trudnością przechodzi kalibracje ale mnoznik ustala poza skalą ponad 2. 

Autem prawie nie jezdze bo na benzyne, proszę o pomoc...





#2 OFFLINE   Zgierek64

Zgierek64
  • 106 postów
  • Dołączył: 13-12-2014
  • Skąd: Bytom
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 23 maj 2016 - 12:16

Kolego taka rozbieznosc nie musi byc spowodowana rozrzadem, ja mam u mnie tez taka rozbieznosc, a mnoznik przy cisnieniu 1.0 mam kolo 1.2 i normalnie przechodzi kalibracje, zrobilem juz tak jakies 30 tys i check mi sie nigdy nie swieci... Masz za male dysze/wtryski i dlatego masz tak wysoko mnoznik :)
Po za tym jakie masz wtryski, dysze, reduktor i przede wszystkim jak to jest wszystko zamontowane.

#3 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 198 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 23 maj 2016 - 21:52

Na Opel Skanerze integratory banku 1 są sporo wieksze, to samo co stag pokazuje. Sprawdzalem wszystko, podcisnienia itd i nie wiem, chyba to rozrzad, na ktorym mi znaki ostatnio nie pasowały, za drugim razem przestawilem o ząbek jedno koło i to samo. Mam prawie nowy parownik, teraz założylem prawie nowe wtryski hana red, wiem ze za małe ale kilkaset kilometrów jezdzilem i dobrze bylo,  wyskakiwal tylko przy duzym obciazeniu komunikat ze dysze za małe, nie błąd. Jezdzilem do czasu aż mi się zagiął wezyk od podcisnienia do parownika, mapa sie rozjechala i juz nie da sie skalibrowac.

Płyta Opel Skaner mi zaginela i nie moge sprawdzic nawet czemu ten check swieci. 



#4 OFFLINE   Zgierek64

Zgierek64
  • 106 postów
  • Dołączył: 13-12-2014
  • Skąd: Bytom
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 maj 2016 - 10:01

To spinacz do reki i sprawdzic :) a na rolkach nie da sie juz tyle podciagnac zeby ustawic na znaki ?

#5 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 198 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 24 maj 2016 - 22:11

Probowalem dlugo na znaki bardzo wiele prob i zawsze jedno kolo nie pasuje, jak to kolo o ząbek przestawilem to w druga strone nie pasuje, ale samochod dobrze zapala i swietnie jezdzi na benzynie juz 2 lata bez checka, a ostro dostaje po d*pie. ostatnio tylko ten czek skads. Moze pasek jakis felerny, kupie teraz nowy ale chcialbym z kims obytym w temacie to ustawic.

#6 OFFLINE   Zgierek64

Zgierek64
  • 106 postów
  • Dołączył: 13-12-2014
  • Skąd: Bytom
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 3.0 V6 X30XE

Napisany 24 maj 2016 - 22:31

Dziwne ze jedno kolo nie pasuje, z tego co wiem zazwyczaj nie pasuje cala jedna strona :)

#7 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3187 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 24 maj 2016 - 22:40

tu masz świetną poradę :)

Załączone pliki



#8 OFFLINE   tomeczekg

tomeczekg
  • 198 postów
  • Dołączył: 11-01-2012
  • Skąd: Opatów

Napisany 26 maj 2016 - 12:01

Wlasnie z tej porady korzystalem. Nie pasuja kola i nie chce mi sie trzeci raz tego robic. I trzeba jeszcze zawor w pompie zobaczyc bo cisnienie oleju 7.5bara ciagle trzyma. Sruba jest od niego obrobiona, nie chce sie odkrecic. Jak sie nikt nie zglosi albo nie poda pewnego mechanika to sam sproboje choc czasu nie mam teraz i samemu dlugo mi schodzi, za dokladny jestem. A i klima sie rozszczelnila, tez jedno przy drugim latwiej sie robi. Zaplace oczywiscie.





Także otagowane jednym lub więcej z tych słów kluczowych: v6, 3.0, rozrządu ustawienie