Zbyt wysoka temperatura
#21 OFFLINE
Napisany 25 maja 2016 - 06:54
#22 OFFLINE
Napisany 25 maja 2016 - 16:03
#23 OFFLINE
#24 OFFLINE
Napisany 26 maja 2016 - 21:17
#25 OFFLINE
Napisany 27 maja 2016 - 19:31
wracając do tematu , wysoka temp to wczoraj wyskoczyła u mnie , jadąc na Łysą Polane wywaliło mi na blacie max i zapaliła się kontrolka
2bieg wentylatora nie ruszył , jak dojdę z do tego to napiszę co było .
#26 OFFLINE
Napisany 28 maja 2016 - 16:32
#27 OFFLINE
Napisany 31 maja 2016 - 08:14
II bieg włącza się jak już wskazówka nie niebezpiecznie blisko czerwonego pola.
a jeśli II bieg startuje przy temp 95* ?
zagadka do wyjaśnienia.
#28 OFFLINE
#29 OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2016 - 11:37
To czujnik masz nie ten
czujnik dedykowany pod ten model wraz z kodem silnika xd
I bieg nigdy nie startował , zawsze z II od razu
na zwary wsio ok , w gnieździe diagnostycznym wentylatorów wsio ok xd ,
już nie rozchodzi się o I bieg a o to dlaczego II bieg nie dał rady ochłodzić silnika, pompa wody ok wirnik metalowy więc łopatki całe xd , termos nowy xd
wszystkie czujniki już nowe na silniku i chłodnicy , wszystkie katalogowo pod x20xev xd
niby wszystko jest ok ale nie odpuszczę tego , że raz wywaliła temp na max. skoro raz to zrobiła , to możne ponownie
#30 OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2016 - 20:31
może korek padł, albo zbiorniczek pękł przy szyjce z gwintem
zrób dla pewności test C02
#31 OFFLINE
Napisany 01 czerwca 2016 - 21:10
#32 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2016 - 11:56
może korek padł,
korek nowy , febi
zbiorniczek pękł przy szyjce z gwintem
a co to ma do tej sytuacji ? bo nie czaje xd
#33 OFFLINE
#34 OFFLINE
Napisany 02 czerwca 2016 - 16:22
a co to ma do tej sytuacji ? bo nie czaje
Cisnienie wywala plyn przez to pekniecie.
Tez
Poza tym w ukladzie zamknietym (cisnieniowym) temperatura wrzenia cieczy jest sporo wyzsza.
#35 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2016 - 06:15
#36 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2016 - 07:22
To racja, kiedyś w kadecie tak miałem:) zakupiłem nowy termostat bo stary za wczesnie się otwierał. Kupiłem nowy który jak się okazało w ogóle się nie ruszał od tamtego trefnego dnia zawsze sprawdzam wkład.Termostat może się przycinać, nie ważne że nowy.
Wysłane z mojego MotoG3 przy użyciu Tapatalka
Wysłane z mojego PSP5453DUO przy użyciu Tapatalka
#37 OFFLINE
Napisany 03 czerwca 2016 - 08:44
Cisnienie wywala plyn przez to pekniecie.
nic tam nie wywala , pomimo iż jest ślad , od zawsze .
Termostat może się przycinać
tu się zgodzę xd bardzo dobra odpowiedz xd
wywalę wkład i zobaczę , wycieczka ponowna na Łysą Polanę i pokaże swoje xev xd
#38 OFFLINE
Napisany 09 czerwca 2016 - 10:38
witam, podepne się pod temat gdyż też mam problem z temperaturą silnika. Wentylator normalnie się załącza pierw 1 bieg i po paru minutach 2. problem jest taki że mam chłodnice do połowy gorącą i połowę letniej. tak jak by była cały czas zapowietrzona. Przy temperaturze powyżej 100 na postoju jak przytrzymam ją trochę na około 2500 rpm to dopiero robi się cała chłodnica gorąca i zaczyna spadać temperatura .
#39 OFFLINE
Napisany 12 czerwca 2016 - 00:59
Jeżeli wszystko jest pod kontrolą jedziesz zbyt wolno
" Nie możesz być pewien swej racji, jeśli o argumentach swoich oponentów nie będziesz wiedział więcej od nich samych "
Auto Serwis KrakówOpel Saab
515 018 365
#40 OFFLINE
Napisany 13 czerwca 2016 - 00:37