Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

do 3 tyś obrotów nie przyspiesza 2.5 dti


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
7 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 maja 2016 - 19:07

Rok:2003
Silnik:2.5 DTI

Witam

Wiem że ten temat gdzieś już był ale u mnie są dodatkowe powody które mylą usterkę ale do rzeczy.Od dłuższego czasu przy dodawaniu gazu słyszalny był świst który znikał wraz z rosnącymi obrotami .Dzisiaj wsiadam do samochodu a tu świstu nie ma lecz od 0 do 60 km/h czyli do 3000 tyś obrotów strasznie powoli się rozpędza nie chce wejść w obroty i dopiero po przekroczeniu 3 tyś jedzie tak jak powinna .Na początku myślałem że coś z intercoolerem jest bo te świstanie chyba jego były ale przeczytałem podobny temat i teraz już nie wiem

ktoś miał coś podobnego ?





#2 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 maja 2016 - 19:18

Brak sterowania geometrią łopatek turbiny. Spr. błędy w ECU, manualnie: "grucha", selenoid, podciśnienia.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#3 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 maja 2016 - 20:36

dzięki za odpowiedz !jutro  to sprawdzę a czy możliwe jest że któryś wężyk od podciśnienia nawali ponieważ wszystkie zostały wymienione oprócz tego najdłuższego który idzie pod kolektorem bo mechanik chce mi go wymienić przy czym ściągając cały kolektor?



#4 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 06 maja 2016 - 23:15

wszystkie zostały wymienione oprócz tego najdłuższego

 

I tu może być "pies pogrzebany" :ksiadz:  


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#5 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 maja 2016 - 10:17

No to diagnoza wygląda tak jak mówiłeś nie działa ta grucha przy turbinie i pytanie dlaczego ?czy do niej idzie ten wężyk od podciśnienia ?i jak to działa ?



#6 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 07 maja 2016 - 14:49

czy do niej idzie ten wężyk od podciśnienia ?
 

 

Przeca Ci napisałem wcześniej :omg:

Wymień przewód od selenoidu do gruchy oraz od selenoidu do kolektorka podciśniniowego (TEN DŁUGI)


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p


#7 OFFLINE   Nimbus

Nimbus
  • 276 postów
  • Dołączył: 26-08-2015
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 09 maja 2016 - 14:58

Wiesz wolę się 2 razy upewnić niż zrobić gapę :) ale problem został rozwiązany rozwalony był przewód od podciśnienia autko zbiera się też z dołu tak jak dawniej tylko te świstanie powróciło widocznie tak musi być .Czeladnik dzięki wielkie za pomoc   xd 



#8 OFFLINE   czeladnik

czeladnik

    Drewniane samochody?

  • 1 826 postów
  • Dołączył: 31-12-2008
  • Skąd: Zielonka
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 DTI 24V Y25DT

Napisany 09 maja 2016 - 19:11

Czeladnik dzięki wielkie za pomoc    
 

 

Proszę bardzo :) 

 

tylko te świstanie powróciło

 

 

Dolot nieszczelny.


Obecność korozji w Omedze, zadaje kłam powszechnej opinii, iż Opel robi gówniane samochody. A one z żelaza są zrobione, to rdzewieją :p