Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Coś mi spaliło ścieżki na folii od zegarów


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
4 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 03 maja 2016 - 17:05

Rok:1998
Silnik:X20XEV

 

Zauważyłem, ze nie świecą mi kontrolki oleju i aku, po wyjęciu zegarów okazało się, ze jest stopiona nitka od tych kontrolek.Co mogło być przyczyną? Dodam, ze miałem zabrać się za wymianę żarówek od wyświetlacza, ale po wyjęciu zegarów taki widok mi się ukazał, a kontrolki już nie świeciły. 

 

Załączony plik  zegary.jpg   42,1K   7 pobrań

 

Większy rozmiar

 

http://i.imgur.com/QoAOmLG.jpg


Edytowany przez hohlick, 03 maja 2016 - 17:06.




#2 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 13 maja 2016 - 09:38

Ścieżki palą się z powodu za wysokiego napięcia alternatora. Przed wymianą sprawdź ładowanie. Porównaj dodatkowo datę produkcji na szafie z samochodem czy nikt nie podmienił od innego rocznika.



#3 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 14 maja 2016 - 21:24

Ścieżki palą się z powodu za wysokiego napięcia alternatora. Przed wymianą sprawdź ładowanie. Porównaj dodatkowo datę produkcji na szafie z samochodem czy nikt nie podmienił od innego rocznika.

 

@Arthuros

 

A to ciekawe co piszesz. Od jakiegoś czasu (od zimy) mam migające światła i delikatne przysiadanie obrotów po porannym rozruchu jak silnik zimny i ma podwyższone obroty. Sprawdzałem miernikiem to napięcie w momencie mignięcia spada. Dodatkowo w rytm mignięć koło pasowe alternatora wykonuje wahadłowe ruchy jakby napinając pasek. Trwa to jakąś minutę do zakończenia podwyższonych obrotów.

 

W sierpniu zeszłego roku miałem wymieniany słupek silnika ze starszego modelu i nic poza tym. Altek na wykończeniu?

 

Ładowanie wynosi 14.5 przy mignięciu spada do 13.9-13.8


Edytowany przez hohlick, 14 maja 2016 - 21:27.


#4 OFFLINE   Arthuros

Arthuros
  • 423 postów
  • Dołączył: 13-11-2010
  • Skąd: Warszawa
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 19 maja 2016 - 11:45

Miałem podobnie w V6, dość długo mrygał mi MID aż padł alternator. Ścieżek nie spaliłem bo znałem temat z "choinką" lampek na szafie. Podłącz miernik pod akumulator i będziesz wiedział czy to ten problem.



#5 OFFLINE   hohlick

hohlick
  • 304 postów
  • Dołączył: 20-04-2007
  • Skąd: Mrągowo
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 19 maja 2016 - 16:18

na mierniku pokazuje po odpaleniu auta 14.5, w chwilach mrugnięcia jak pisałem spada do 13.8, a w tym czasie napinacz rolki robi ruch wahadłowy. Ok. zobaczy się czy to nie regulator napięcia bo jestem umówiony w najbliższy poniedziałek do serwisu i tam mają wymienić regulator i przy okazji szczotki altka