Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dziwny dźwięk przy przyśpieszaniu


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
3 odpowiedzi na ten temat

#1 OFFLINE   przemjak1

przemjak1
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-11-2015
  • Skąd: K-na
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 30 kwietnia 2016 - 16:02

Rok:2000
Silnik:2.2DTI

Witam wszystkich.
Od poniedziałku w mojej omie z niewyjaśnionych okoliczności usłyszałem jakiś dziwny gwizd z okolic silnika.

W linku próbka owego mixu.

http://host1gb.net.p...2f06968b3c4a49b

Według mnie to chyba alternator ale nie wykluczam tez turbiny, lecz to drugie raczej nie bo jak wcisne w rurę to słychać świst turbiny i potem to co w nagraniu.
Przeszukalem całą komorę silnika i żaden DeeJay napewno tego nie mixuje hehe a tak na poważnie dolot cały, myślałem wpierw że może jakaś nieszczelność w dolocie się zrobiła, ale jest ok.
Może ktoś już miał coś takiego, dajcie znać czy wstawiony dźwięk się odtwarza bo z telefonu wszystko piszę hehe.



#2 OFFLINE   T0m3k

T0m3k
  • 362 postów
  • Dołączył: 16-02-2013
  • Skąd: Masuny
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 30 kwietnia 2016 - 17:23

Zdejmij pasek z alternatora i będziesz wiedział czy to on

#3 OFFLINE   przemjak1

przemjak1
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-11-2015
  • Skąd: K-na
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 03 maja 2016 - 22:24

Sprawdzone. Jednak turbina tak gwiżdże, f u c k ledwo co pompę wtryskowa zregenerowalem za 2 koła teraz jeszcze turbo, pochlastać się normalnie można

#4 OFFLINE   przemjak1

przemjak1
  • 48 postów
  • Dołączył: 15-11-2015
  • Skąd: K-na
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.2 DTI 16v Y22DTH

Napisany 04 maja 2016 - 19:27

Jeszcze jedno panowie. Wyczaiłem jeszcze że oma dostawała za duże ciśnienie na turbo bo aż ponad 1 bar i wiem że za to jest odpowiedzialny któryś elektrozaworek i pytanie teraz który to jest od doładowania na turbine bo są tam trzy jeden po stronie kierowcy a dwa po stronie pasażera umieszczone za chłodnica?