Rok:2000
Silnik:3.0 v6
Witajcie. Mam pewien problem z automatem, mianowicie przy trybie sport jak go mocniej depne to po jakims czasie zalacza sie tryb awaryjny to jeden problem. Drugi to ze jak zmieniam biegi np z P na R lub z N na D lub R to czuc taki przeskok, takie uderzenie jakby. Myslalem zeby wymienic olej i w ogole. Zadzonilem wiec do mojego mechanika bo padaja mi juz klocki hamcowe i przy okazji zapytalem go o skrzynie. Odpowiedzial mi ze w oplach z automatem nie powinno sie wymieniac oleju a problem ze skrzynia to moga byc jakies pro lemy na tarczy skrzyni biegow. Pozatym on nie naprawia ASB i powiedzial zebym zglosil sie do jakiegos serwisu skrzyn. Moje pytNie brzmi. Czy rzeczywiscie nie wymienia sie oleju, czy dobrze mogl zdiagnozowac problem oraz czy znacie jakis dobry warsztat we wroclawiu ktory robi skrzynie? Oprocz na dlugosza bo tam nie chce oddawac auta...
1
blad ASB
Rozpoczęte przez
Mastif
, 25 kwi 2016, 21:23
3 odpowiedzi na ten temat
#1 OFFLINE
#2 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2016 - 22:05
Oczywiście że się wymienia najlepiej co 60tkm metodą dynamiczną
#3 OFFLINE
Napisany 25 kwietnia 2016 - 22:39
Zdecydowanie wymieniać co 60 kkm! Mój stary olej był czarny i śmierdzący. Po wymianie skrzynia zdecydowanie lżej chodzi, brak szarpnięć.
#4 OFFLINE
Napisany 29 kwietnia 2016 - 22:54
Potwierdzam co 60 tys. wymiana oleju w ASB, szkrzynia sie ucieszy :-)