Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Dusi na LPG, na benie normalnie


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
32 odpowiedzi na ten temat

#21 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 29 kwietnia 2016 - 11:58

Krokowiec zdaje się najlepiej sprawdzić odpinając go, nie?



#22 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 29 kwietnia 2016 - 14:38

Rozebrałem, wyczyściłem to kółko, wyczyściłem w środku, kręci się do 6k na rozgrzanym. Szkoda mi uszczelki, żeby sprawdzić, jak na zimnym, ale ma dość niskie jałowe obroty (ok 600 obr/min) mimo podciągnięcia linki. Po zagrzaniu, oscylują w okolicach 900 obr/min. I pytanie - czy tam wewnątrz powinien być jakiś olej?



#23 OFFLINE   Konrad Latkowski

Konrad Latkowski
  • 82 postów
  • Dołączył: 16-01-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 30 kwietnia 2016 - 08:44

W dolocie nie powinno być oliwy.

#24 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 30 kwietnia 2016 - 14:07

No a jest. Wyjąłem krokowca na wężu od gazu - maksymalne wysunięcie. Wcisnąłem, odpaliłem - znowu wysunięty. Obroty na zimnym spadają do 400 na jałowym, przez co gaśnie. W trakcie jazdy na dwójce dość mułowato się zbierał i max 3,5k obr.

#25 OFFLINE   Konrad Latkowski

Konrad Latkowski
  • 82 postów
  • Dołączył: 16-01-2016
  • Skąd: Kraków
  • Województwo: małopolskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 30 kwietnia 2016 - 19:29

Krokowiec na wolnych wysuwa się. On ci gaz dawkuje. Nie znam charakterystyki pracy ale poszperaj pewnie znajdziesz. Podasz mi jakieś napięcie i będziesz wiedział czy pracuje. Mógł też parownik klęknąć. Ile masz przejechane na tym już?

#26 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 30 kwietnia 2016 - 20:01

Coś koło 30 km pewnie będzie. Nie jeżdżę zbyt daleko, żeby mi nie klęknął w trasie. Napięcie z ako na krótko wystarczy, żeby krokowiec ruszył, ale go nie spaliło??



#27 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 04 maja 2016 - 17:56

Chciałem rozebrać cały dolot. Zatrzymałem się na wpuście LPG do kolektora, bo trafiłem tam na pękniętą nakrętkę kontrującą. Wężyk trzymał się w gwincie, ale latał jak powalony. Jeszcze nie wiem, czy to to, bo nigdzie nie mogę trafić takiej samej nakrętki



#28 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 05 maja 2016 - 19:10

Jednak nie nakrętka. W sumie nie wiem, co dokładnie. Uszczelniłem wlot gazu w dolot (znaczy gumę na dolocie, bo nadal stamtąd syczało), zagrzałem silnik i nic. Chciałem zobaczyć, do ilu go rozkręcę i... coś się odetkało. A w każdym razie takie miałem wrażenie i zaczął śmigać jak powalony. Poczekam do jutra sprawdzić, jak się zachowuje na zimnym.



#29 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 17 maja 2016 - 10:18

No to tyle, jeśli chodzi o śmiganie. Wczoraj wziąłem go w trasę, po jakichś 250 km zaraz po postoju "coś" strzeliło i ledwo się kulał. Porozkręcałem na poboczu, okazało się, że znowu wypadło to "koło pasowe z dziurkami". Kulał się lepiej, ale to jeszcze nie to - na jałowym kręci do 4,5k obr, po pofalowaniu gazem do max 6k obr.

Ciekawostka - zanim się posypał, silnik grzał się do prawie 100 C przy prędkości 140 - 160 km/h. Po posypaniu - temperatury książkowe. Stąd pomysł, że może coś nie tak przy dogrzewaniu lpg, może jednak coś innego. Silnik na jałowym nie reagował na odpięcie przepływki, ani czujnika przed przepływką

#30 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 maja 2016 - 10:29

Tam u Was nie ma jakiś szrotów, coby trąda oddać na złom :smiech:


Edytowany przez sypus, 17 maja 2016 - 10:29.


#31 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 17 maja 2016 - 14:25

Sypus, cholernie mi to pomogło -_- a teraz coś meroterycznego?

#32 OFFLINE   sypus

sypus

    Prezes KKK

  • 5 433 postów
  • Dołączył: 24-04-2007
  • Skąd: Zgorzelec
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 17 maja 2016 - 15:26

teraz coś meroterycznego?

Proszę bardzo http://www.dasoertli...derbexbach.html



#33 OFFLINE   Fahren

Fahren
  • 125 postów
  • Dołączył: 19-01-2016
  • Skąd: Ciechanów
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 20 maja 2016 - 11:22

Dobra, wyszło, że chłodzenie się zapowietrzyło, przez co nie dogrzewał gazu.