Skocz do zawartości

Omega Klub Polska używa Ciasteczek. Zapoznaj się z Polityka Prywatności aby uzyskać więcej informacji. Aby usunąć ten komunikat, kliknij przycisk po prawej:    Akceptuje Ciasteczka

- - - - -

Silnik nie pracuje na wszystkich cylindrach , przerywa:(


  • Proszę się zalogować aby odpowiedzieć
111 odpowiedzi na ten temat

#101 OFFLINE   barteklodz

barteklodz

    y32se y22dth

  • 1 333 postów
  • Dołączył: 15-02-2010
  • Skąd: Łódź-Górna
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 09 kwietnia 2017 - 19:51

Namierzyłem tą "nieszczelność" ale... Jest dość wątpliwa bo wciąga powietrze przez ten otwór w pokrywie dolotu w który wchodzi okrągła wypustka z tej czarnej listwy.Nasuwa się pytanie dlaczego? Ssie lepiej niż odkurzacz pod tą listwą i teraz... Czy może być powodem takiego stanu rzeczy walnięty krokowiec? Najbardziej słychać to na wolnych obrotach,na wyższych zanika czyli gdy otwierają się przepustnice nie ma potrzeby zasysania powietrza przez krokowy więc syczenie pod listwą znika.Dobrze myślę?

oring się skończył i ciągnie lewiznę



#102 OFFLINE   WOYSA

WOYSA
  • 347 postów
  • Dołączył: 01-02-2011
  • Skąd: Warszawa i okolice
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: silnik po tuningu

Napisany 10 kwietnia 2017 - 11:33

oring się skończył i ciągnie lewiznę

A ta listwa jest rozbieralna ?

#103 OFFLINE   mario45

mario45
  • 92 postów
  • Dołączył: 29-09-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 01 maja 2017 - 16:58

A ta listwa jest rozbieralna ?

Niestety tylko górna pokrywka się zdejmuje z napisem ECO TEC.To co pod nią jest sklejone. Na chama można by próbować rozkleić ale czy ja wiem... Za duże ryzyko uszkodzenia. Mam inne pytanie... Czy powinna być jakaś reakcja na wypięcie przepływki bo u mnie jej brak. Na wypiętej chodzi jak na wpiętej,praca silnika też bez zmian.Chodzi jak mu się podoba...



#104 OFFLINE   robert514

robert514

    bla bla bla

  • 3 190 postów
  • Dołączył: 09-01-2009
  • Skąd: Warszawa Wola
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 01 maja 2017 - 21:31

Niestety tylko górna pokrywka się zdejmuje z napisem ECO TEC.To co pod nią jest sklejone. Na chama można by próbować rozkleić ale czy ja wiem... Za duże ryzyko uszkodzenia.

pod plastikiem z napisem eco jest śrubka i można wymontować cały plastik, ma duży oring pod spodem i dwa małe przy przepustnicy, zacząć trzeba od odsunięcia przepustnicy  :)

Załączone pliki


Edytowany przez robert514, 01 maja 2017 - 21:32.


#105 OFFLINE   mario45

mario45
  • 92 postów
  • Dołączył: 29-09-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 02 maja 2017 - 14:27

Poszedłem za bardzo do przodu:) Miałem na myśli ten plastik już po wymontowaniu...



#106 OFFLINE   mario45

mario45
  • 92 postów
  • Dołączył: 29-09-2014
  • Skąd: Tychy
  • Województwo: śląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.5 V6 X25XE

Napisany 22 czerwca 2017 - 15:36

Kończy mi się już cierpliwość i pomysły..Podsumowując... Wykluczone są:świece,PWN,cewka,czujnik położenia wału,przepływomierz,podciśnienia szczelne i wszystkie podłączone,uszczelka pod głowicą,EGR... Czujnik położenia wałków sprawny ( nie odcina powyżej 4500 o/min) Co jeszcze można sprawdzić i co jeszcze może powodować takie objawy?



#107 OFFLINE   Pabloo

Pabloo
  • 388 postów
  • Dołączył: 29-09-2008
  • Województwo: mazowieckie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 3.2 V6 Y32SE

Napisany 21 lutego 2018 - 21:20

Udało się rozwiązać problem?



#108 OFFLINE   Omega b kombi

Omega b kombi
  • 15 postów
  • Dołączył: 04-02-2018
  • Skąd: Slupsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 10 stycznia 2019 - 19:57

Witam. Podpinam sie do tematu. Moja omega 2.0 16 v od jakiegoś czasu dlawi się Kiedy dodaje gazu. Wymieniłem uszczelke pokrywy zaworów, bo olej leciał na świece, wymieniłem świece, przewodów nie wymieniłem bo podają iskre, wyczyscilem krokowca i przepustnice. Upg odpada bo sprawdzałem testerem. Na gazie chodzi tak samo jak na benzynę. Kiedy silnik jest zimny, pracuje idealnie na jalowym i podczas dodawania gazu  ale jak się nagrzeje, na jalowym ladnie pracuje a podczas dodawania gazu dlawi się i strzela w wydech. Co to może być?



#109 OFFLINE   Przybek

Przybek

    Diesel Power :P

  • 5 740 postów
  • Dołączył: 08-11-2008
  • Województwo: łódzkie
  • Auto: Nie mam Omegi
  • Silnik: nie mam Omegi

Napisany 12 stycznia 2019 - 01:30

Jak świece pływały w oleju to przewody również (a dokładnie to końcówki zakładane na świece) więc nie patrzyłbym na to że iskra jest ładna bo ona ładna będzie jak masz przewód w ręce i dotykasz świecą głowicy. Natomiast jak przewód będzie już w studzience to ta iskra niekoniecznie trafi do cylindra tylko przez walnięty przewód może walić w bok. A jak z basenem olejowym w studzienkach jeździłeś dostatecznie długo to jest szansa że oprócz przewodów wymienisz też cewkę.



#110 OFFLINE   Omega b kombi

Omega b kombi
  • 15 postów
  • Dołączył: 04-02-2018
  • Skąd: Slupsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 12 stycznia 2019 - 02:21

Jeździłem tak ok 3 tygodni bo nie miałem czasu się tym zająć. Dopiero jak już mi zaczął gasnąć przy dojeżdżaniu do np skrzyżowania to stwierdziłem że to już nie przelewki.... 


Zanim kupię przewody i ewentualnie cewkę, sprawdzę jeszcze ciśnienie na cylindrach



#111 OFFLINE   ROB33

ROB33

    Pogotowie Grillowe

  • 141 postów
  • Dołączył: 15-09-2007
  • Skąd: Oława [DOA38409]
  • Województwo: dolnośląskie
  • Auto: Omega B FL
  • Silnik: 2.6 V6 Y26SE

Napisany 13 stycznia 2019 - 21:34

Jeździłem tak ok 3 tygodni bo nie miałem czasu się tym zająć. Dopiero jak już mi zaczął gasnąć przy dojeżdżaniu do np skrzyżowania to stwierdziłem że to już nie przelewki.... 


Zanim kupię przewody i ewentualnie cewkę, sprawdzę jeszcze ciśnienie na cylindrach

Zanim wymienisz pół silnika,to właśnie sprawdź ciśnienie w cylindrach. Przy okazji na komputerze sprawdź parametry silnika na zimnym i gorącym, przede wszystkim przepływka i czujnik temperatury. Uszkodzony zawór EGR też może zaduszać silnik


Edytowany przez ROB33, 13 stycznia 2019 - 21:37.


#112 OFFLINE   Omega b kombi

Omega b kombi
  • 15 postów
  • Dołączył: 04-02-2018
  • Skąd: Slupsk
  • Województwo: pomorskie
  • Auto: Omega B
  • Silnik: 2.0 16v X20XEV

Napisany 13 stycznia 2019 - 23:08

Jakie powinny być parametry przepływki?